نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی:

ایرانی‌ها واقعاً دانشمندان قدرتمندی دارند/ ترامپ با خروج از برجام اشتباه کرد

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت ایران کشور قدرتمندی است و دانشمندان توانمندی در عرصه‌های علمی دارد و اسرائیل از این بابت نگران است.

 ایرانی‌ها واقعاً دانشمندان قدرتمندی دارند/ ترامپ با خروج از برجام اشتباه کرد

ایهود اولمرت در مصاحبه با واشنگتن‌پست ایران را عامل حمله سایبری اخیر به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی معرفی کرد و درباره از کار افتادن سایت‌های متعلق به کابینه این رژیم گفت: ایرانی‌ها واقعا انسان‌های توانمندی هستند و به همین خاطر، زمانیکه می‌گویند "می‌خواهیم اسرائیل را نابود کنیم" باید خیلی مراقب باشیم.

او ادامه داد: آنها (ایرانی‌ها) دانشمندان بسیار قدرتمندی دارند و ابداً یک کشور جهان سومی محسوب نمی‌شود.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: من در زمان اوباما یکی از طرفداران توافق هسته‌ای آمریکا با ایران بودم چرا که تصور می‌کردم این توافق می‌تواند مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شود. اما اشتباه بزرگ را دونالد ترامپ مرتکب شد که از این توافق خارج شد. حالا هم احساس می‌کنم جو بایدن به اندازه کافی به امنیت اسرائیل اهمیت می‌دهد. او هم قطعاً نمی‌خواهد که ایران به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود.

اولمرت در بخش دیگری از این گفتگوی زنده مدعی شد: اسرائیل قرار است پاسخ ایران را در قالب عملیات‌های مخفی و بدون بر عهده گرفتن مسئولیت آن بدهد. من فکر می‌کنم دیگر نیازی نباشد در این مورد توضیحات بیشتری بدهم.

او همچنین تاکید کرد: بهتر است به جای اینکه درگیر تهدید‌های لفظی و تحریکات کلامی بی‌پایان با ایرانی‌ها شویم، سازوکار‌ها را طوری مدیریت کنیم که به توافق هسته‌ای به آن نحوی که مورد تایید ماست برسیم. در ضمن نباید فراموش کنیم که ما می‌توانیم در عملیات مخفی با روش‌های دقیق و استراتژیک علیه ایران هم حضور فعال داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • iraj soltani
    3

    ترامپ چندین بار به دروازه ی آمریکا گل زد، از قبیل خروج از برجام، شهادت سردار سلیمانی، اشغال کنگره، سبک شمردن کرونا و ...

  • احمدفسا
    5

    مردمیدون نیستین ترسوهای صهیونیسم

  • ناشناس
    2

    اره به همین خاطر اینه وضعیت مملکتمون .البته دانشمندان در حاشیه هستند و میدان دار .

  • با عرض معذرت از تمامی دشمن دوستان
    5

    زنده و پاینده باشی ایران اسلامی و ایران عزیز ............
    جانم فدای مردمان وفادار این سرزمین گرانقدر ...

  • ناشناس
    2

    به نظر می رسد نظام جمهوری اسلامی و رژیم آپارتاید مذهبی و قومی اسرائیل به زعم تمامی اختلافات در یک مورد با هم اشتراک مساعی دارند ادامه سیاست تنش و تقابل فرقه در منطقه و با آمریکا. حسن این سیاست برای اسرائیل گسترش شهرک های یهودی و سرباز زدن از اشغال سرزمین های فلسطینی و حسن آن برای جمهوری اسلامی پنهان سازی فساد و سوء مدیریت ساختاری در درون.

    نظرات شما -
    • کامبیز
      1

      یه نیم واحد درس اسرائیل شناسی بخون. اگر پاس کردی دیگه اسرائیل را با ایران مقایسه نمی کنی. نه ایران را می شناسی نه اسرائیل را.

  • ناشناس
    1

    خخخخ

  • ناشناس
    1

    از نگرانی بمیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها