استاندار بوشهر:

بخش عمده تجهیزات بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خریداری شد

استاندار بوشهر گفت: هم‌اکنون ساختمان بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل نهایی تکمیلی را طی می کند و بخش عمده تجهیزات آن نیز خریداری شده‌است.

بخش عمده تجهیزات بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خریداری شد

عبدالکریم گراوند روز سه‌شنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افزود: تلاش می‌شود این بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی پاییز امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نزدیک شدن به فصل پاییز و احتمال بروز بسیاری از بیماری‌های تنفسی سرعت بخشی در روند اجرای این مرکز درمانی ضروری است که در این ارتباط بزودی اعتبار جدید برای سرعت بخشی به تکمیل آن تزریق می‌شود.

گراوند بیان کرد: با تکمیل سازه‌های ساختمانی بیمارستان تجهیزات درمانی، تشخیصی و خدماتی تهیه و تامین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نصب، راه اندازی و افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع شامل بخش‌های مختلف درمانی با زیربنای ۵۸ هزار مترمربع ساخته شده‌است و اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

دکتر سعید کشمیری افزود: تاکنون ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این بیمارستان هزینه شده که از این میزان ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را سازمان انرژی اتمی پرداخت کرده‌است.

وی یادآور شد: بسیاری از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر خریداری شده و انتظار می‌رود با توجه به وعده استاندار بوشهر در زمینه تامین اعتبار باقی مانده این پروژه تا پاییز پیش رو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها