فلاح‌فر مطرح کرد:

98 میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزائی به مناطق محروم خراسان جنوبی توسط پست‌بانک‌

عضو هیات مدیره پست بانک ایران گفت: 98 میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی به مناطق محروم این استان بمنظور ایجاد اشتغال اختصاص یافته است.

98 میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزائی به مناطق محروم خراسان جنوبی توسط پست‌بانک‌

به گزارش خبر فوری ؛ مهندس فلاح‌فر عضو هیات مدیره پست بانک ایران اظهار داشت: 98 میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی به مناطق محروم این استان بمنظور ایجاد اشتغال و فعالیت تولیدی در حوزه های کشاورزی، صنعت، توریسم، اصلاح و بهبود سیستم آبیاری و بهبود مکانیزاسیون و همچنین تامین سرمایه در گردش مورد نیاز این بخش ها اختصاص یافته است.

وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق گفت: از محل منابع صندوق توسعه ملی مبلغ 120 هزار میلیارد ریال برای کل کشور به 3 بانک از جمله این بانک در نظر گرفته شده است تا در اختیار متقاضیان واجد شرایط شهرهای زیر ده هزار نفر جمعیت و مناطق روستایی و محروم قرار گیرد.
فلاح فر افزود: سهم خراسان جنوبی در پست بانک ایران در مرحله اول 98 میلیارد ریال است که تا یک یا دو ماه آینده به این استان اختصاص خواهد یافت.

عضو هیات مدیره عنوان کرد: نرخ سود این تسهیلات برای ایجاد طرح های اشتغال 4 تا 6 درصد و برای تأمین سرمایه در گردش واحدها 10 درصد است.

فلاح فر افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون از محل سایر منابع پست بانک در خراسان جنوبی برای اجرای 195 طرح اشتغالزائی حدود 100 میلیارد تومان اختصاص یافته که برای 392 نفر شغل ایجاد کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 6هزار باجه خدمات بانکی و 406 شعبه پست بانک ایران در سراسر کشور به هموطنان خدمات رسانی می کنند.

منبع: روابط عمومی پست بانک ایران

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها