ارزش ریال ایران در مقابل ۳۲ ارز خارجی/ دینار کویت ۱۰۲ هزار تومان؛ دینار بحرین ۸۲ و ریال عمان ۸۱ هزار تومان!

درحالی تغییرات نرخ دلار برای اغلب مردم ملموس‌تر است که نرخ اغلب ارزهای خارجی طی ماه‌های اخیر به صورت چشمگیری رشد داشته است.

ارزش ریال ایران در مقابل ۳۲ ارز خارجی/ دینار کویت ۱۰۲ هزار تومان؛ دینار بحرین ۸۲ و ریال عمان ۸۱ هزار تومان!

نرخ ۳۲ ارز منطقه‌ای و جهانی در ۲۰ مهرماه نشان می‌دهد درحالی تغییرات نرخ دلار برای اغلب مردم ملموس‌تر است که نرخ اغلب ارزهای خارجی طی ماه‌های اخیر به صورت چشمگیری رشد داشته است.

برای مثال دینار کویت، دینار بحرین، ریال عمان، پوند انگلیس، یورو و فرانک سوئیس، ۶ ارزی هستند که درحال حاضر نرخ این ارزها در بازار ارز ایران بالاتر از دلار است. همانطور که آمارهای نمودار نشان می‌دهد، در روز ۲۰ مهرماه دینار کویت با نرخ ۱۰۲ هزار و ۲۵۰ تومان، بالاترین و گران‌ترین ارز بازار ارز کشورمان بوده است.

پس از دینار کویت، دینار بحرین با ۸۲ هزار و ۴۶۰ تومان دومین ارز با بالاترین نرخ بوده، پس از آن ریال عمان با ۸۰ هزار و ۹۹۰ تومان در رتبه سوم، پوند انگلیس با ۴۰ هزار و ۷۴۴ تومان در رتبه چهارم، یورو با نرخ ۳۶ هزار و ۸۰۲ تومان در رتبه پنجم و فرانک سوئیس نیز با ۳۴ هزار و ۴۵۰ تومان در رتبه ششم قرار دارد.

قابل ذکر است در روز ۲۰ مهرماه دلار با ۳۱ هزار و ۱۴۹ تومان هفتمین ارز با بالاترین و گران‌ترین نرخ در میان ارزهای خارجی بوده است. در کنار ارزهای گران، دینار عراق با نرخ ۲۷ تومان، لیر سوریه با ۶۱ تومان، درام ارمنستان با ۶۴ تومان، روپیه پاکستان با ۱۹۳ و افغانی افغانستان با ۴۰۷ تومان، ۶ ارزی بوده‌اند که ارزان‌ترین ارزهای موجود در بازار ارز ایران هستند.

منبع: نود اقتصادی

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایرانی
    0

    سران انقلابی و روحانی ما که همگی مومن با تقوا !!!! هستند را با سران کافر انها مقایسه کنید. خدا عاقبت ما را به خیر کند .

  • ناشناس
    0

    ارزش‌پول‌ایران‌‌‌....نگیم‌بهتره‌.

  • خشی
    0

    تاپاله را ازیاد بردین .قیمتش بیشتر از ریال ایران شده .

  • رضا.
    0

    جراید کشور نرخ انواع ارز را در روز ۲۴ بهمن ۱۳۵۴ به این شرح اعلام کردند: یک دلار آمریکا ۶۰/ ۷۰ ریال، یک دلار کانادا ۱۰/ ۶۲ ریال، یک دلار استرالیا ۴۵/ ۷۹ ریال، یک لیره انگلیس ۵۰/ ۱۶۵ریال، یک مارک آلمان غربی ۳۰/ ۴۱ ریال، یک فرانک سوئیس ۴۰/ ۴۴ ریال، یک فرانک فرانسه ۷۰/ ۱۷ ریال، یک فرانک بلژیک ۲۰/ ۲۵۵ ریال، یکصد لیر ایتالیا ۹ ریال، یک فلورن هلند ۶۰/ ۲۷ ریال، یک کرون سوئد ۳۵/ ۱۷ ریال، یک کرون نروژ ۸۰/ ۱۴ ریال، یک کرون دانمارک ۲۵/ ۱۳ ریال، یک شیلینگ اتریش ۸۰/ ۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۲۰ ریال، یک روپیه هندوستان ۱۵/ ۹ ریال، یک دینار کویت ۵۰/ ۲۶۶ ریال، یک دینار عراق ۲۴۵ ریال،‌ یک دینار بحرین ۱۹۳ ریال، یک ریال سعودی ۲۰/ ۲۱ ریال و یک درهم امارات متحده عربی ۵۵/ ۱۹ ریال.. قضاوت باشد با افکار عمومی

  • عشق موشک
    0

    با سلام و احترام چه فایده ای داره!! کدومشون عزت و عظمت و وقار مارو دارن!!!! کدومشون با مشت زدن تو دهن استکبار خصوصاً امریکای کثافت!!! کدومشون اورانیم غنی شده دارن!!!!!!!!!! کدومشون دختراشون... سکوت بهتر نیست!!!

  • ناشناس
    0

    دلار هفتاد ریالی شده سیصدویازده هزا وچهارصدو نود ریال حرفی برای گفتن است حالا کاندید معرفی کنین زرشک اندر زشک همون نود آخرش یعنی فاجعه چکار کردین

  • ناشناس
    0

    بایدواردات وصادرات براساس یوان ثبت سفارش شود تمام روزنه های دلار برروی ایران بسته شده به ما که هواپیما و تجهیزات مهم پزشکی که نمی دن خوب خودمانو خلاص کنیم همین جنس های غیر مرغوب چین که از امارات وارد می کنیم و دلار می دیم خوب همانو از چین وارد کنیم و یوان بدیم و نفت هم که به چین می دیم با یوان باشد اگه کشور می خواد از فشار خارج شوداگه شرایط با دلار جنگی هیچ راهی نداره یا بایستی بریم دست بوسی ترامپ

  • ناصر
    0

    با سلام خدمت مدیر سایت خبر فوری .بابت تمامی اخبار که به موقع و بدون سانسور میذارید واقعا ازتون تشکر میکنم.یه حرفی بود که مونده بود تو دلم گفتم از طرف همه مردم ایران بگم.فقط میگم خیلی خسته ایم واقعا دیگه زندگی خیلی سخت شده.خواهش میکنم از مسئولان با اینکه میدونم عین خیالشون هم نیست ولی به داد ملت برسید .

  • شهروند
    0

    ازدلاروپوندیوروگلایه ای نیست پول عرب‌های بدردنخورچجوراوج گرفته واقعا مایه شرم و شرمندگيه متاسفم ایران بافرهنگ وتمدن چندهزارساله شکوهمند چه برسرت آوردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها