آموزش خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

در این مقاله خرید ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و... از صرافی آنلاین به شما آموزش داده می شود.

آموزش خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

اگر قصد دارید تا با خرید ارز دیجیتال سرمایه خودتان را چند برابر کنید، این مقاله می تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد. پیش از سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال ابتدا باید آن را بشناسید و با انواع رمز ارزها آشنا شوید. به این ترتیب می توانید تصمیم بهتری برای معاملات خود اتخاذ کنید. در این مقاله ابتدا با ارز دیجیتال و انواع آن آشنا می شویم و سپس خرید ارز دیجیتال را به شما آموزش می دهیم. با خواندن این مطالب، تا چند دقیقه دیگر شما هم به یکی از اعضای خانواده بزرگ ارز دیجیتال می پیوندید!

بازار ارز دیجیتال را بهتر بشناسید!

بازار ارز دیجیتال در سال های گذشته یکی از اصلی ترین منابع درآمد سرمایه گذاران در تمام جهان بوده است. شاید در اطراف شما هم کسی حضور داشته باشد که قبلا بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را با قیمت پایین خریداری کرده و اکنون به سود زیادی رسیده است. برای سود گرفتن از بازار ارز دیجیتال نمی توان نقطه پایانی را مشخص کرد. به همین دلیل است که روز به روز بر کاربران این بازار و ارزش آن افزوده می شود. اکنون بازار رمز ارزها بیش از 2 تریلیون دلار ارزش دارد! حجم زیادی از این ارزش در اختیار بیت کوین قرار گرفته که معادل 43.4% می باشد. بعد از بیت کوین بیشترین سهم را اتریوم به خود اختصاص داده که 18.2% ارزش کل بازار را شامل می شود. در این بازار علاوه بر بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، چند هزار ارز دیجیتال دیگر هم وجود دارد. همه این ارزها برای سرمایه گذاری مناسب نیستند و باید پیش از اقدام به خرید، درباره آن ها تحقیق کنید.

خرید ارز دیجیتال در صورت رعایت فاکتورهای سرمایه گذاری، می تواند پر سود ترین فعالیت در تمام عمر شما باشد! برای کسب این سود نیاز به دانش، راهنمایی متخصصین و غلبه بر احساسات دارد. دو احساسی که ممکن است در این بازار گریبان گیر شما شود، احساس ترس و طمع است. ترسیدن به هنگام کاهش دارایی و طمع ناشی از افزایش آن! برای به دست آوردن سود در بازار رمز ارزها باید بر این دو حس غلبه کنید و نگذارید که آن ها بر شما چیره شوند.

انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال کدام اند؟

دسته بندی ارزهای دیجیتال به چند روش مختلف انجام می شود. در کلی ترین حالت، ارزهای دیجیتال را می توان به دو دسته کوین و توکن تقسیم کرد. بخش اعظم بازار کریپتوکارنسی (Crypto Currency) را توکن ها تشکیل می دهند. این توکن ها عموما روی بلاک چین یک شبکه دیگر به وجود می آیند و خودشان دارای شبکه بلاک چینی نمی باشند. کوین ها ماهیتی متفاوت دارند و برعکس توکن، بر بستر شبکه بلاک چینی اختصاصی خود قرار دارند. تفاوت های دیگری هم بین این دو گروه ارز دیجیتال وجود دارد که میزان عرضه و کاربرد متفاوت دو نمونه از آن ها هستند. در این قسمت به چند نمونه از کوین ها و توکن های معروف اشاره کرده ایم که شاید آشنایی با آن ها برای شما جالب باشد!

کوین ها:

بیت کوین (BTC)

اتریوم (ETH)

دوج کوین (DOGE)

اتریوم کلاسیک (ETC)

توکن ها:

ریپل (XRP)

تتر (USDT)

شیبا (SHIB)

چین لینک (LINK)

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین چگونه است؟

صرافی آنلاین، مکانی برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، از جمله: بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL)، تزوس (XTZ) و... است. برای خرید ارز دیجیتال بهتر است که در ابتدا با ارز مورد نظر خود آشنا شوید. اگر برای شناسایی رمز ارزهای با ارزش شرایط لازم را ندارید، می توانید از لیست صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن استفاده کنید. در این لیست، بیش از 40 ارز دیجیتال ارزنده، محبوب و آینده دار وجود دارند که سرمایه گذاری روی آن ها می تواند سود زیادی به شما برساند. برای چک کردن این لیست و همچنین خرید ارز دیجیتال از صرافی بیت ایمن، می توانید به سایت رسمی این صرافی مراجعه کنید. اگر دوست دارید که بیشتر با صرافی بیت ایمن و نحوه کار آن آشنا شوید، می توانید به سایت این صرافی یا شبکه های اجتماعی آن از جمله اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکد این، کلاب هاوس و... مراجعه کنید.

امکانات صرافی بیت ایمن بسیار زیاد است و پس از ثبت نام و احراز هویت، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. امکاناتی همچون: کارمزد پایین، سرعت و امنیت تضمین شده، تنوع ارزی بالا، چسبندگی قیمتی بالا، کیف پول 3 امضایی HD، آموزش ها و تحلیل های رایگان، اخبار مهم، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، آدرس حقوقی ثبت شده و فعالیت زیر نظر پلیس فتا. این امکانات باعث می شود تا هر چیزی که برای یک سرمایه گذاری موفق نیاز دارید بدون هیچ هزینه ای در اختیار شما قرار بگیرد. پس برای شروع کار خود در بازار کریپتوکارنسی و خرید ارز دیجیتال از این صرافی آنلاین، ابتدا ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید. بعد از اتمام این دو مرحله، حساب خود را شارژ کنید و از بهترین سرمایه گذاری عمرتان لذت ببرید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها