همراهی روبیکا با استارت‌آپ‌ها در اینوتکس ۲۰۲۴

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌‎المللی اینوتکس با هدف توسعه همکاری و مشارکت با فعالان جدید حوزه فناوری، جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و تولید محتواهای باکیفیت تحلیلی و آموزشی از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

همراهی روبیکا با استارت‌آپ‌ها در اینوتکس ۲۰۲۴

سوپراپلیکیشن روبیکا در راستای کمک به توسعه کسب‌وکارهای نوین و جامعه استارت‌آپی کشور و همچنین تحقق شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» یکی از همراهان و حامیان اصلی اینوتکس ۲۰۲۴ است. سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

همچنین رویداد معرکه که صحنه‌ای برای معرفی و بیان ایده‌های جوان استارت‌آپی است با حمایت ویژه روبیکا برگزار می‌شود و «آرش سروری» از سوی این پلتفرم به‌عنوان مجری این مراسم در نظر گرفته شده است. تیم‌های استارت‌آپی می‌توانند ایده کسب‌وکار، محصولات و خدمات خود را در معرکه برای سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان ارائه دهند. 

اگر حضور در نمایشگاه برای شما ممکن نیست، می‌توانید از طریق سوپراپلیکیشن روبیکا تمام رویدادها و پنل‌های اینوتکس را به‌صورت زنده دنبال کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها