7 نکته برای خرید بهترین جاروبرقی صنعتی

در این مطلب کوتاه سعی داریم تا مهمترین ویژگی های خرید بهترین جاروبرقی صنعتی آب و خاک را مورد بررسی قرار بدهیم.

7 نکته برای خرید بهترین جاروبرقی صنعتی

قابل ذکر است که خرید یک جارو برقی صنعتی خوب با رعایت نکات مهم ذکر شده در این مطلب به راحتی امکان پذیر است و نیاز به دانش خاصی ندارد .

نشان استاندارد ملی جاروبرقی صنعتی :

مهمترین معیار برای تشخیص کیفیت جارو های صنعتی ایرانی نشان استاندارد ملی میباشد . با توجه به اینکه جاروبرقی های صنعتی آب و خاک هستند و در محیط های پر خطر مورد استفاده قرار میگیرند و همچنین قابلیت جمع آوری و مکش آب و مایعات را دارا میباشند ، طبق دستور اداره استاندارد ملی ، داشتن نشان استاندارد ملی برای جاروبرقی های صنعتی اجباری و الزامی میباشد .
نشان استاندارد ملی معیار بسیار خوبی برای اطمینان از کیفیت محصول میباشد . به دلیل اینکه شرکت های دارای نشان استاندارد ملی مراحل کیفی و اداری اخذ نشان استاندارد از جمله تاسیس آزمایشگاه کنترل کیفی در کارخانه ، استخدام مدیر کیفی دارای صلاحیت اداره استاندارد و … را طی کرده اند .

بهتر است در هنگام خرید جاروبرقی صنعتی از فروشنده بخواهید تا در صورت استاندارد بودن دستگاه شماره پروانه استاندارد را به شما بدهد و با ارسال شماره پروانه (با اعداد لاتین) به سامانه پیامکی 10001517 از اصالت پروانه استاندارد محصول اطمینان حاصل فرمایید .

الکتروموتور جاروی صنعتی :

قلب تپنده یک جاروبرقی موتور آن می باشد ، هرچه قدرت مکش موتور جاروبرقی بالا و بیشتر باشد به طبع بازده و کارایی و همچنین عمر دستگاه طولانی تر می شود . بهترین الکتروموتور جاروبرقی صنعتی موجود در سطح دنیا الکتروموتور دمل اسلوونی معروف به الکتروموتور AEG میباشد .

اگرچه جاروبرقی های آب و خاک با موتور های متفرقه برای نیاز طیف خاصی از مشتریان جوابگو میباشند ، اما در صورتی که قصد استفاده از دستگاه را به معنای واقعی در محیط های صنعتی ، کارواش ها و قالیشویی ها دارید حتما یک دستگاه با موتور معتبر و قدرتمند AEG استفاده کنید .

کالسکه جاروبرقی های صنعتی :

کالسکه محلی برای جاگیری و قرار گرفتن جاروبرقی روی آن می باشد که از جنس فلز و یا از جنس پلاستیک فشرده طراحی و ساخته میشود .
کالسکه فلزی دارای مقاومت بیشتری به نصبت کالسکه های پلاستیکی میباشد و مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی - کارخانه ها - کارگاه های تولیدی و کارواش ها هستند.

با این حال جارو صنعتی با کالسکه پلاستیکی دارای قیمت مناسبتر و ظاهری زیباتر هستند که مناسب تمیزکاری و نظافت در محیط های هموار - خوابگاه های دانشجویی - مساجد و … می باشند.

جاروبرقی صنعتی کوچک تر با سینی چرخ دار تولید میشوند که برای نظافت مکانهایی که نیاز به حمل و نقل زیاد دستگاه بین طبقات توسط پله دارند و دارای اتاق هایی با فضای محدود هستند مثل ادارات - مدرسه - هتل ها و … مناسب میباشد . حمل و نقل و جابجایی جاروی صنعتی بزرگ با کالسکه فلزی یا پلاستیکی مابین طبقات و اتاق ها کمی با سختی همراه میباشد .

جنس قطعات و بدنه جارو :

جاروبرقی های صنعتی معمولا دارای مخزن برای جمع آوری زباله های تر و خشک میباشند . بهتر است هنگام خرید دقت شود جنس مخزن دستگاه از استیل ضخیم و با کیفیت باشد که توسط دستگاه درزجوش آب بندی شده باشد تا در آینده با مشکلاتی مانند نشتی آب و خوردگی و زنگ زدگی دست و پنجه نرم نکنید .

فیلتر کیسه ای دستگاه باید از جنس الیاف نبافته نمد باشد . بهتر است طرف بیرونی نمد اتوکشیده باشد تا گرد و خاک و آشغال را حدالامکان در خود جمع نکند .
دقت کنید بدنه بالایی دستگاه حتما از جنس پلاستیک مرغوب باشد . رنگ روشن و یکدست و ضخامت بالا از نشانه های استفاده از مواد مرغوب جهت تزریق قطعات میباشد .

لوازم همراه جاروبرقی صنعتی :

بهتر است در هنگام خرید به لوازمی که همراه دستگاه به شما داده میشود دقت کنید . با توجه به اینکه جاروبرقی های صنعتی دارای طیف وسیعی از کاربرد ها میباشند باید دقت داشت تا تمامی لوازم مورد نیاز اعم از لوله ها ، شلنگ خرطومی ، برس خشک ، برس طی آب ، مبل پاک کن ، گردگیر ، برس پارویی و ... همراه دستگاه باشد .

قابلیت های جانبی جاروبرقی صنعتی :

قابلیت های جانبی جاروی صنعتی برای استفاده بهتر و بهینه تر از دستگاه دارای اهمیت ویژه ای میباشند از جمله :

قابلیت نصب مدار اتوماتیک
قابلیت نصب طی اسکوئیچی
قابلیت نصب فیلتر های مختلف
و ...

کارکرد متمادی برای مدت زمان طولانی یکی از ویژگی های مورد انتظار از جاروبرقی های سطلی و صنعتی میباشد . از آن جایی که الکتروموتور جاروبرقی های صنعتی دور بالا میباشد و در کاکرد طولانی به شدت داغ میکند برخی شرکت ها قابلیت سفارش نصب مدار کنترلری را بر روی دستگاه به وجود آورده اند تا این مدار با استراحت دهی متناوب به موتورها از داغ کردن بیش از حد آن جلوگیری نماید .

با توجه به اینکه این جاروبرقی ها در اماکن مختلف مانند بیمارستان ها و کارخانه های مواد شیمیایی و .. به کار گرفته میشوند باید قابلیت نصب انواع فیلتر هپا ، کارتریجی ، پاکتی و ... را داشته باشند تا در حین عملیات نظافت باعث انتشار آلودگی در هوا نشود .
همچنین قابلیت نصب طی اسکوییچی یک مزیت مهم برای اماکنی با فضای باز میباشد و باعث سهولت امر نظافت و صرفه جویی در انرژی ، وقت و هزینه میشود .

خدمات پس از فروش و گارانتی

خدمات پس از فروش یکی دیگر از مهمترین مسایلی است که در هنگام خرید بهترین جاروبرقی صنعتی باید به آن توجه ویژه ای داشت .
جاروبرقی های صنعتی متفرقه در بازار اکثرا مونتاژ هستند و با تهیه قطعات از سطح بازار یا واردات محدود از چین مونتاژ میشوند و در بازار عرضه میشوند . این مساله باعث میشود که پس از مدت زمان کمی ، قطعات دستگاه خریداری شده پیدا نمیشود و حتی شرکت فروشنده هم از تامین قطعات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه ها عاجز میشود .

خدمات پس از فروش نقطه ی عطفی است که یک برند را از محصولات متفرقه جدا میکند .

برای خرید یک برند و مارک خوب جارو صنعتی بهتر است از یک تولید کننده واقعی با سابقه خوب در عرصه خدمات پس از فروش جاروبرقی خود را تهیه کنید . به راحتی با یک تحقیق ساده از تعمیرگاه های مرتبط میتونید جویای وضعیت خدمات پس از فروش محصولی که میخواهید بخرید بشوید .

بهترین برند جاروبرقی صنعتی ایرانی کدام است ؟

با بررسی های انجام شده و تجربه ای که در زمینه تجهیزات صنعتی داریم به این نتیجه رسیدیم که برند آنا بهترین تولید کننده جاروبرقی صنعتی ایران میباشد .
ما مدل های مختلف جاروبرقی های سطلی و صنعتی آنا را با معیارهای ذکر شده در بالا مقایسه نموده ایم و گزارش به دست آمده را به صورت جدول در پیش رویتان قرار داده ایم . جهت اطمینان از موارد ذکر شده در جدول زیر میتوانید به وبسایت جاروبرقی صنعتی آنا مراجعه نمایید .

همچنین برای مشاهده جزییات و خرید مدل های مختلف میتوانید به صفحه جاروبرقی صنعتی در وبسایت رسمی شرکت آنا مراجعه فرمایید

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سعید حسینی
    0

    من سال ۸۲ یک جاروبرقی از این شرکت خریداری کردم و هنوز دارم ازش استفاده میکنم . امیدوارم کیفیت موتور ها الان هم همون طور خوب باشه

  • امین
    0

    من اول دستگاه مبل شوی دریلی آنا رو با دستگاه جاروبرقی سطلی آنا رو داشتم و حدود 4 سال ازشون بدون مشکل استفاده کردم تازگیا دستگاه مبل شوی صنعتی آنا که از تولیدات جدیدشون هست رو خریداری کردم و خیلی راضی ام از دستگاه .

  • داودزارع نیری
    0

    به صورت اقساط هم رسانی میشود

  • معصومه سرشاد
    0

    قیمت محصولات چنده که هم جارو برقی برای مکان 250مترباشه هم اینکه مبل شویی قوی داشته باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها