کبودی های بدن زن خائن او را نزد شوهرش لو داد! + عکس

زن خائن که با کتک های معشوقه اش بدنی کبود داشت نزد شوهرش لو رفت.

کبودی های بدن زن خائن او را نزد شوهرش لو داد! + عکس

مادر 23 ساله ای در لیورپول مورد حمله معشوقه خود قرار گرفت و به به مدت چند روز در بیمارستان بستری شد.

جید بریت در اظهارات خود به پلیس گفت: من 3 فرزند دارم اما به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم مدتی قهر کرده بودم و معشوقه جدیدی برای خود پیدا کرده بودم اما از شانس بدی که داشتم او هم بداخلاق بود و دست بزن شدیدی داشت به طوری که بدنم همیشه کبود و خون مرده بود.

او در ادامه گفت :هر سری که قصد داشتم از دنیل جدا بشوم به بهانه اسید پاشیدن به روی صورتم یا پخش کردن فیلم های خصوصی ناجوری که با او داشتم مرا رام خود می کرد به طوری که هر وقت دوست داشت من در خدمتش باشم و تمکینش کنم و او هم مرا کیسه بوکس خود بداند که هر زمانی که دلش می خواست به من مشت و لگد بزند اما دیگر این اواخر خسته شده بودم و همسرم هم به من شک کرده بود که چرا بدنم کبود است به خاطر همین قصد داشتم که از دنیل جدا بشوم اما وقتی موضوع را فهمید مرا در خیابان زیر مشت و لگد هایش گرفت، به طوری که مجبور شدم در بیمارستان بستری بشوم.

وی در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: با وجود لو رفتن نزد شوهرم بعد از این رفتار هایش تصمیم گرفتم با طول درمان از او شکایت کنم و او را به زندان بیاندازم.

پلیس پس از ثبت اظهارات او برای دستگیری به سراغ دنیل رفت که او بعد از مقاومت های زیاد لب به اعتراف گشود و کارهای زشتی که انجام داده بود را فاش کرد.

دنیل پس از انتقال به دادگاه و رای هیئت منصفه به 4 سال زندان محکوم شد.

منبع: رکنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها