هشدار برای خراسانی ها / زلزله ای دیگر در راه است؟

65 درصد از اراضی استان خراسان رضوی بر روی گسل و زلزله‌خیز است

استاندار خراسان رضوی به قرار گرفتن 65 درصد از اراضی استان بر روی گسل و زلزله‌خیز بودن آنها اشاره و از فعالان حوزه ساخت‌وساز دعوت کرد برای مقاوم منازل روستایی با استفاده از تسهیلات پیش‌بینی شده؛ مشارکت کنند.

65 درصد از اراضی استان خراسان رضوی بر روی گسل و زلزله‌خیز است

به گزارش خبر فوری به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در ادامه برنامه‌های سفر خود به تایباد با حضور در روستای کرات از فعالیت‌های مجموعه نورآوران سلامت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های عظیم خیران در کشور و استان خراسان رضوی ععنوان کرد: مردم نوع‌دوست ما همواره از دولت جلوتر حرکت می‌کنند و در کارها و اقدامات خداپسندانه پیش قدم هستند.

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد: حضور مؤثر و گسترده مردم کشور در امدادرسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور، نمونه‌ بارزی از این مشارکت به شمار می‌رود.

رشیدیان با اشاره به فعالیت‌های نورآوران سلامت، تبیین کرد: خدمات این مجموعه با بهترین تجهیزات در عین رعایت شأن و حفظ کرامت انسان‌ها به افراد واجد شرایط در روستاها و مناطق محروم کشور ارائه می‌شود.

وی، این حرکت پزشکان را الگویی برای سایر متخصصان در حوزه‌های مختلف، توصیف و تأکید کرد: نباید همه انتظارات را به سمت دولت هدایت کرد، بلکه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، شاهد کشوری آباد و ملتی برخوردار خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی به قرار گرفتن 65 درصد از اراضی این استان بر روی گسل و زلزله‌خیز بودن آنها اشاره و از فعالان حوزه ساخت‌وساز دعوت کرد، همچون حرکت مجموعه نورآوران سلامت در حوزه درمانی؛ برای مقاوم منازل روستایی با استفاده از تسهیلات پیش‌بینی شده؛ مشارکت کنند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها