بيش از ١٠٠مسموم در پي انتشار گاز كلر در دزفول

شمار افرادي كه در پي انتشار گاز كلر در دزفول مسموم شده اند به بيش از ١٠٠ نفر افزايش يافت. منطقه انتشار گاز تخليه شده است.

بيش از ١٠٠مسموم در پي انتشار گاز كلر در دزفول

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري، شامگاه امروز انتشار گاز كلر در منطقه كاشفيه دزفول باعث مشكل تنفسي اهالي و مسموميت آنها شد.

به دليل انتشار گاز كلر در منطقه بوستان ساحلي علي كله ، منطقه از مسافران و شهروندان تخليه شده است.

مسيرهاي ورودي به ميدان مادر حد فاصل ميدان مادر تا پل سوم دزفول نيز تا ايمن سازي محل و خنثي كردن منشا انتشار گاز كلر بر روي خودروها بسته شده است.

٠٠:٣٥ / اهالي محل را ترك كنند

فرمانده انتظامی دزفول دقایقی پیش گفت: اکنون تمامی نیروهای امدادی با تمام توان در صحنه حضور و در حال تلاش برای حل این حادثه هستند.

سرهنگ الهامی افزود: تمامی راه های منتهی به کاشفیه دزفول توسط ناجا مسدود شده است.هجوم شهروندان و تردد به منطقه موجب زحمت بیشتر به نیروهای ما شده است که خواهش میکنیم شهروندان هر چه سریع تر اطراف محل حادثه را ترک کنند.

٠٠:٤٨/ مسموميت ١٠٠ نفر

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مسمومیت بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان منطقه ساحلی دزفول خبر داد.

دکتر پریدار از آماده باش کلیه مراکز درمانی دزفول خبر داد و گفت؛ حال عمومی مسمومین با توجه به اقدامات درمانی به موقع، رضایت بخش است. تعدادی از عوامل آتش نشانی و اورژانس نیز که در منطقه در حال امداد رسانی بودند دچار مسمومیت شدند.

٠١: ٠٠/ اين علايم را جدي بگيريد

اگر در دزفول هستید و با یکی از علائم؛ سردرد، سرفه، احساس درد در قفسه سینه، سوزش و یا خارش مواجه شدید فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

٠٢: ٠٤افزايش تعداد مسموم شدگان

تعداد افرادي كه بر اثر انتشار گاز كولر مسموم شده اند به بيش از ١٠٠ نفر رسيد.برخي سايت محلي آخرين آمار را ٢٠٠ نفر اعلام كردند.

اين خبر تكميل مي شود...

‏‏

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها