توضيحات پليس درباره فيلم قمه كشي در فسا/شناسايي عامل انتشار فيلم

فرمانده انتظامي شهرستان فسا با اشاره به اينكه علت انتشار فيلم قمه كشي شهرستان زاهد اختلاف قبلي بود ، گفت: عامل انتشار فيلم شناسايي شده است.

توضيحات پليس درباره فيلم قمه كشي در فسا/شناسايي عامل انتشار فيلم

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبر فوري، سرهنگ علی شیبانیان در تشریح کامل این پرونده اظهار داشت: این اتفاق مربوط به یکی از مغازه داران شهرستان زاهد شهر شهرستان فسا می باشد که شناسایی عاملان انتشاردهنده این کلیپ در همان ساعات اولیه دردستور کار پلیس قرارگرفت و متهمان شناسایی شدند.
وي تاكيد کرد :ازآنجایی که طرح ارتقاءامنیت اجتماعی بدون هیچ گونه محدودیتی در شهرستان فسا به صورت مستمر درحال اجراءاست افزود:امروزه همکاری سایر دستگاههای امنیتی و قضایی شهرستان فسا موجب شده این شهرستان نیز برای متخلفان و اراذل و اوباش نا امن و به همین منظور این افرادتلاش دارند برای برهم زدن جامعه از هر فرصتی استفاده و رعب و وحشت ایجاد کنند.
سرهنگ شیبانیان افزود:تمامی متهمان این پرونده شناسایی شده و تلاش داریم تا پس دستگیری کامل آنان افراد را به مراجع قضایی انتقال تا از طریق قانون با انان برخورد شود.
فرماندهی انتظامی شهرستان فسا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی متخلفان می توانند با تماس به سامانه فوریتی پلیس 110 موضوع را اطلاع دهند تاماموران پلیس در کمترین زمان ممکن با انان برخورد کنند.
به گزارش پلیس فارس انتشاردهنده اولیه این کلیپ صاحب مغازه بوده که از طریق پلیس فارس وی شناسایی شده است.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها