قیمت روز خودرو ؛ کدام خودروی وارداتی ۹۰ میلیون تومان ارزان شد؟

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 28 فروردین 1403، روند یکسانی ندارد و هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، افت‌وخیزهایی را تجربه می‌کنند. در این میان، یکی از محصولات وارداتی بازار 90 میلیون تومان ارزان شده است!

قیمت روز خودرو ؛ کدام خودروی وارداتی ۹۰ میلیون تومان ارزان شد؟

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 28 فروردین 1403، روند مشخصی نداشته و افت‌وخیزهایی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند.

از روز گذشته تنش‌های منطقه کمتر شده و التهابات بازار نیز به تبعیت از این موضوع کاهش یافته است. بنابراین نرخ ارز هم به عنوان بزرگ‌ترین محرک بازار خودرو نسبت به ابتدای هفته از ثبات بیشتری برخوردار است و باعث می‌شود قیمت خودرو روند مشخصی نداشته باشد، اما با وجود این، خودرو وارداتی همچون شاین مکس ایران‌خودرو نسبت به روز گذشته 90 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ دو میلیارد و 110 میلیون تومان رسیده است.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز بالا و پایین ناچیزی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار اغلب کاهشی گزارش می‌شود.

ساینا S اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده‌اتومات بازار داخلی است که از روز گذشته پنج میلیون تومان گران شده بود، امروز یک میلیون تومان افت قیمت دارد و با 502 میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک اقتصادی شرکت سایپا به شمار می‌رود که از آغاز امروز، هیچ تغییری نداشته و با همان نرخ 454 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از پرقدرت‌ترین محصولات بازار داخلی است که از صبح امروز 13 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال 992 میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V4 گران‌ترین خودرو داخلی بازار محسوب می‌شود که گویا هنوز هم به افزایش قیمت هفته‌های گذشته راضی نشده و از صبح امروز با رشد 19 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 270 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

1

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به داخلی‌های بازار افزایش یافته است.

جک J4 آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور است که روز گذشته تغییری نداشت، اما از ابتدای امروز 20 میلیون تومان رشد قیمت دارد و با 925 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما S5 اتوماتیک 6سرعته کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو به شمار می‌رود که روز گذشته با رشد 50 میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در بازار مونتاژی‌ها بود، اما از صبح امروز 35 میلیون تومان افت قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و 550 میلیون تومان معامله می‌شود.

مکث کلوت دنده دستی یکی از پیکاپ‌های مونتاژی مکث موتور محسوب می‌شود که نسبت به روز گذشته 10 میلیون تومان رشد یافته و به کانال یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است.

لاماری ایما جزو محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار شمرده می‌شود که از آغاز روند معاملات امروز هیچ تغییری پیدا نکرده و با همان نرخ دو میلیارد و 100 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

2

 

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها