کارشناس بازار سرمایه پاسخ داد

تکلیف بازار بورس چه می‌شود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: ریسک ناشی از پاسخ اسرائیل به حمله ایران در بازار سرمایه فشار فروش ایجاد می‌کند چرا که خیلی‌ها حاضر به قبول ریسک نیستند.

تکلیف بازار بورس چه می‌شود؟

هومن عمیدی، در گفتگو با خبرفوری افزود: ریسک ناشی از پاسخ اسرائیل به حمله ایران در بازار سرمایه فشار فروش ایجاد می‌کند چرا که خیلی‌ها حاضر به قبول ریسک نیستند.

وی بیان کرد: سازمان بورس امروز دامنه نوسان را به مثبت و منفی یک تغییر داد این کار باعث می‌شود سرمایه‌گذاران در حجم معاملات یک روز در بدترین حالت یک درصد زیان و در بهترین حالت یک درصد سود کنند و اگر سهامی بخواهد اصلاح داشته باشد عمیق نیست و به عبارتی اصلاح زمانی است.

عمیدی گفت: این تصمیم شورای بورس کار درستی بود اما کافی نبود باید منتظر تصمیم بعدی آنها باشیم؛ اگر در همین اصلاح یک‌ درصدی صف‌های فروش را جمع‌آوری کنند بازار مثبت می‌شود اما اگر به همین اقدام بسنده کنند اصلاح زمانی و طولانی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود سازمان بورس در دو الی سه روز آینده پس از رصد حجم فروش صف های فروش‌ را جمع کنند تا بازار به تعادل برسد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: قیمت انس جهانی و دلار با توجه به تنش‌های منطقه‌ای رشد مناسبی کردند اما خرید توصیه نمی‌شود چرا که هر لحظه ممکن است یک توافق یا اتش بس با میانجیگری کشورها رخ بدهد و قیمت انس جهانی و دلار با فروکش تنش‌ها کاهش یابد به همین خاطر در حال حاضر خرید این نوع سهم‌ها پیش بینی نمی‌شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    1

    زندگی ما که رفت رو هوا

    نظرات شما -
    • زاکان مکار
      0

      عملکرد بورس ایران مانند شرکت های هرمی است.توصيه می کنم ،کسانی که سرمایه دارند وارد بورس ایران نشوند....چند سال قبل سهام ... خریدیم 700تومان در آن موقع هر عدد نان بربری بود 5تومان ، الان سهام آن شرکت بعد بیست سال شده درحدود 200تومان ولی هر عدد نان بربری شده 2000 تومان.....در آن موقع سکه بود 80000تومان ،الان سکه شده 45000000تومان....
      ولی چه می شه کرد ، اقتصاد ما عبادی وسیاسی شده است.

  • ناشناس
    9

    اصلا اسرائیل مستقیم پاسخ نخواهد داد خیالتان راحت یکی زد ویکی خورد تمام بایدن هم همین توصیه رو کرد

  • ناشناس
    3

    بورس قمارخانه است وارد نشوید و خودتان را بدبخت نکنید اجرکم عندالله

  • ناشناس
    2

    از 17 اردیبهشت ماه سال قبل 56درصد در زیان هستم واقعا این انصافه؟

  • ناشناس
    5

    بورس به ماچه. یه بار اموال مردم رو غارت کرد. کاش جمعش کنن این بورس بازی رو. دلار که گرون میشه بورس تصاعدی رشد می کنه و بورس بازا از کاهش قیمت دلار به شدت ناراحت میشن . کاهش قیمت دلار به نفع اکثریته . و اکثریت ارتباطی به بورس ندارند.

  • ناشناس
    1

    کدوم بازار بورس؟! گل بگیرن در بازار بورس رو، بیچاره اون آدمایی که اومدن تو بازار بورس درپیت ایران، پولشون رو سرمایه گذاری کردن!!🙄😱😡🤔

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    مگه در ایران دیگه بازار بورس و سرمایه گذاری داریم؟؟؟؟؟
    بازارها نابود شده الان ففط بازار دلالی و سفته بازی فعاله !!!!

  • ناشناس
    0

    دستوری کردن قیمت برخی کالاهای شرکتهای سهامی مشمول بازار بورس مانند سیمان نابود کردن امیدهای سهامداران و پایمال کردن حق الناس به نفع دولت است و چنین اقدام همیشگی که دارایی سهامداران را بی ارزش می کند باچه دلیل از شرع و قانون و عرف که عدالت محورند می تواند با اصول عدالت سازگار باشد؟!

  • ناشناس
    0

    مملکت درست کردید برای ما ؟؟!

    شدیم کره شمالی !!!

  • ناشناس
    0

    رییس جمهوری که ابی رئیسی باشه بازار سرمایه اش هم میشه این !!!

    کسی بفکر مردم ایران و زندگیشون نیست !
    اسرائیل را باید محو کرد !!!

  • ناشناس
    0

    اونجاهاییکه وجود مافیا عجیبه دست مافیاست بورس که دیگه تکلیفش مشخصه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها