نماینده مردم کرمانشاه:

نارضایتی مردم از قیمت بالای خودروهای داخلی/ با اقتصاد دستوری سفره معیشتی مردم کوچک‌تر می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نارضایتی مردم از قیمت بالای خودروهای داخلی و کوچک‌تر شدن سفره معیشتی مردم در صورت تداوم اقتصاد دستوری خبر داد.

نارضایتی مردم از قیمت بالای خودروهای داخلی/ با اقتصاد دستوری سفره معیشتی مردم کوچک‌تر می‌شود

محمد رشیدی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس، اظهار کرد: نمایندگان مجلس سه مرتبه واردات خودرو را آزاد کردند، اما عجب از دولت که هیچ عمل مثبتی انجام نداد و حتی لایحه خود را نادیده گرفت.

وی افزود: مردم از کمیت، کیفیت، تنوع پایین خودرو و قیمت بالای آن ناراضی و شاکی هستند، خودروهای داخلی موجب مصرف بی‌رویه انواع سوخت و آلودگی شدید هوا خصوصا در کلان‌شهرها شده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به چه دلیل باید بیش از ۵۰ سال از خودرویی حمایت کنیم که هر سال کیفیت آن کاهشی و قیمت آن افزایشی است؟ مطالبه مجلس از دولت عمل بی قید و شرط به مصوبات مجلس است.

وی خطاب به دولت بیان کرد: دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی، توقع مردم از شما این بود که در راستای مردمی سازی اقتصاد و خروج از اقتصاد دولتی و دستوری بیش از دولت‌های دیگر تلاش می‌کردید که این‌گونه نشد.

رشیدی ادامه داد: با اقتصاد دولتی و دستوری همچنان شاهد افزایش تورم، کاهش ارزش پول ملی و کوچک‌تر شدن سفره معیشتی مردم خواهیم بود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    1

    مردم قدرت تحلیل و تشخیص مناسب را ندارند. مسئولان محترم خودشان تشخیص داده اند که فروش ارابه های مرگ داخلی به چند برابر قیمت جهانی به مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران به نفع خود ملت است.زیرا زودتر به دیار باقی می شتابند و کمتر گناه می کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هر بلایی سرتون میارن حقتونه
      مردم بسیار پلید و بدسرشتی هستید

  • ناشناس
    0

    حرف از مردم نزن وگرنه رد صلاخیت میشی .

  • رضا
    0

    ما به رکورد و به بالاترین قیمت خودرو رسیدیم ، ما رکورد زدیم ، ما به قله ها نزدیکیم ، و پس از رسیدن به قله با نوشیدن چای دبش این ضیافت را جشن میگیریم . سیر صعودی تا سقوط .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها