فرا بیمه ما: چگونه آینده مالی خود را تضمین کنیم

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که دغدغه تامین آتیه و سرمایه برای دوران بازنشستگی را نداشته باشد. از طرفی دیگر فرسایشی بودن شرایط بیمه عمر در شرکت های بیمه ای، باعث شده تا افراد زیادی قید استفاده از آن را بزنند. چون مثلا برای دریافت یک مستمری چشمگیر در قالب طرح های معمولی بیمه عمر، حداقل باید 10 الی 20 سال قسط پرداخت کرد.

فرا بیمه ما: چگونه آینده مالی خود را تضمین کنیم

این موضوع باعث شده تا شرکت های بیمه به دنبال طرح های جدید برای ارائه خدمات بیمه عمر باشند. طرح فرا بیمه، نام یکی از این طرح های جذاب است که در این مطلب به طور کامل آن را توضیح خواهیم داد.

 

معرفی بیمه ما و طرح فرا بیمه

بیمه ما، یکی از شرکت های فعال در صنعت بیمه ای کشور است که مجوز فعالیت خود را در سال 1390 از بیمه مرکزی ایران اخذ کرده است. در این شرکت انواع مختلفی از بیمه های مسئولیت، اشخاص و اموال صادر می شود. بیمه ما با وجود سابقه فعالیت کم، توانسته در این مدت کوتاه خود را به عنوان شرکتی فعال معرفی کند. بیمه عمر فرا بیمه، یکی از جدیدترین خدمات بیمه ای این شرکت است که از سال 1401 ارائه شده است.

 

طرح فرا بیمه چیست؟

فرا بیمه، طرحی جدید برای بیمه عمر است که با همکاری بانک ملت و بیمه ما ایجاد شده است. به همین خاطر آن را می توان یک طرح بانکی و بیمه ای دانست که با هدف تسهیل استفاده از پوشش های موجود در بیمه عمر و مستمری تعریف شده است. فرد بیمه گزار می تواند در قالب فرا بیمه ما، یک وام 50 الی 200 میلیونی بدون ضامن از بانک ملت بگیرد. مبلغ این وام بلافاصله به حساب شرکت بیمه ما واریز شده و نقش سرمایه ای برای استفاده از بیمه عمر را دارد.

 

در این بین تنها کاری که بیمه گزار باید انجام دهد، واریز اقساط وام طی 36 قسط به بانک ملت است. پس از گذشت 5 سال از تاریخ عقد قرارداد، فرد می تواند تمام اندوخته را به همراه سود تعلق گرفته طی این سال ها دریافت کرده و یا مادام العمر مستمری بگیرد. البته در تمامی این مدت بازپرداخت اقساط نیز، فرد بیمه گزار تحت پوشش های بیمه عمر خواهد بود.

 

چرا باید فرا بیمه بخریم؟

فرا بیمه یا حتی طرح های معمولی بیمه عمر، نیازی مبرم برای تامین آتیه ما وعزیزانمان است. شاید امروز توان و قدرتی برای کسب پول و تامین مخارج خود داشته باشیم. اما روزی هم خواهد آمد که سن بالا رفته و هیچ درآمدی نخواهیم داشت. یا شاید در همان سن جوانی و حین کار، بدن ما دچار آسیب شود و خانه نشین شویم. برای درمان بیماری لاعلاج یا فراهم کردن سرمایه ای برای ذی نفعان خود در آینده، دلایلی منطقی برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری هستند.

 

مقایسه فرا بیمه با بیمه عمر و سرمایه گذاری

در بخش قبلی یک سری توضیحات در خصوص الزامی بودن استفاده از پوشش های بیمه عمر ارائه دادیم. پس حالا باید به دنبال بهترین گزینه برای خرید و استفاده از این پوشش های بیمه ای باشیم. برای بازنشستگی در قالب بیمه های عمر و سرمایه گذاری قدیمی، باید بیشتر از 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشت.

 

این خود یک مشکل اساسی است، چون مبلغ مستمری که بعد از این مدت دریافت می کنید اصلا متناسب با تورم نیست. پس باید به دنبال طرحی زود بازده باشیم که علاوه بر پوشش های بیمه عمر، مدت انتظار کمتری برای بازنشستگی داشته باشد. در بیمه عمر فرا بیمه، فرد پس از 5 سال بازنشسته شده و می تواند مستمری بگیرد.

2

پوشش های فرا بیمه

فرا بیمه ما در قالب 5 طرح مختلف با پوشش های متفاوت ارائه می شود که طرح 5، کامل ترین نوع آن است. تقریبا می توان گفت که در تمامی طرح های پوشش های زیر وجود داشته و تفاوت آنها در میزان پوشش است. در لیست زیر می توانید پوشش های فرا بیمه ما را مشاهده کنید:

 

  • پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه
  • پوشش بیماری های خاص
  • پوشش سرمایه فوت به هرعلت
  • پوشش نقص عضو در اثر حادثه
  • غرامت از کار افتادگی
  • پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه
  • استفاده از اندوخته بیمه ای در سال پنجم
  • پوشش غرامت از کار افتادگی

 

جدول طرح های فرا بیمه را در زیر آورده ایم تا بیمه گزار با اطلاعاتی کامل اقدام به خرید خدمت بیمه ای کند:

3

میزان وام طرح فرا بیمه و مستمری آن

فرد بیمه گزار می تواند تا سقف 200 میلیون تومان از بانک ملت وام بگیرد. مبلغ اقساط ماهیانه و مستمری دریافتی بعد از پنج سال، بر اساس همین مبلغ وام ابتدایی تعیین می شود. البته سن فرد و مدت بیمه نامه هم برای تعیین مستمری دریافتی محاسبه می شود. مثلا در فرا بیمه با وام 200 میلیونی پس از دوره پنج ساله، حدود 5 میلیون تومان مستمری در نظر گرفته شده است. برای محاسبه دقیق مستمری خود پس از دوره انتظار، با کارشناسان سایت الو بیمه تماس بگیرید. 

 

نحوه گرفتن وام طرح فرا بیمه از بانک ملت

برای دریافت وام طرح فرا بیمه ما، نیازی به مراجعه به بانک نیست. بلکه صرفا باید به یکی از نمایندگی های حضوری یا مجازی شرکت بیمه ما مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. البته فرد بیمه گزار باید شرایط زیر را هم داشته باشد:

 

  • داشتن حساب بانک ملت به نام بیمه گزار
  • تاییدیه استعلام سابقه فرد بیمه گزار از سامانه های سما چک، شقایق، شاهکار و سمات
  • داشتن امضای الکترونیکی از یکی از درگاه های اعطای این گواهی مانند mKeyOne
  • احراز هویت الکترونیکی
  • پرداخت منظم اقساط

 

مزایای طرح فرا بیمه

فرا بیمه ما، یک سری مزایای اقتصادی و بیمه ای برای فرد بیمه گزار دارد که در موارد زیر خلاصه می شود:

 

  • دریافت سرمایه مورد نیاز برای بیمه نامه به صورت وام و بدون نیاز به ضامن یا وثیقه
  • بازپرداخت اقساط وام طی 36 ماه
  • استفاده از پوشش های بیمه عمر در طول دوران بازپرداخت اقساط وام
  • واریز وام به صورت 24 ساعته و حداکثر ظرف 48 ساعت
  • استفاده از وام با درصد سود 18 و بدون مسدود شدن بیمه نامه
  • نداشتن محدودیت سنی برای فرد بیمه گزار
  • امکان دریافت وام از محل اندوخته و تمدید دریافت اندوخته بیمه نامه

 

نحوه خرید فرا بیمه

طرح فرا بیمه عمر ما را می توان به دو صورت اینترنتی و حضوری سفارش دارد. در روش حضوری لازم است تا به یکی از 40 شعب این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید. اما در روش اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری نبوده و کلیه اقدامات از راه دور انجام می شود.

4

خرید فرا بیمه از الو بیمه

در خرید اینترنتی از سایت شرکت بیمه ای، شما صرفا اطلاعات آن شرکت را در اختیار دارید. اما اگر خدمت بیمه ای خود را از سایت های معتبر تهیه کنید، امکان مقایسه برای شما فراهم خواهد شد. یعنی مثلا می توانید شرایط فرا بیمه ما و وام بانک ملت را با شرایط بیمه عمر در شرکت های رقیب مقایسه کنید. چون شاید یک شرکت بیمه ای دیگر چنین طرحی را با نرخ سود کمتر و شرایط بهتر ارائه دهد. در چنین شرایطی است که اهمیت استفاده از الو بیمه مشخص می شود. همین حالا به سایت الو بیمه بروید و با دریافت مشاوره از کارشناسان این کارگزاری بیمه طرح فرا بیمه را خریداری کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها