ثبت شرکت ابزاری جهت جذب سرمایه‌

شاید این سوال مدتها ذهن شما را به خود مشغول کرده و از خود می پرسید با توجه به توصیه های شرکت های ثبتی چرا ثبت شرکت امری ضروری برای کسب و کار شماست؟

ثبت شرکت ابزاری جهت جذب سرمایه‌

بهتر است بدانید هر آنچه که دیگران به شما می گویند و وعده های واهی برای تجارت پرسود به شما می دهند را نادیده بگیرید و تنها به افرادی اعتماد کنید که راه ثبتی را بر اساس اصول و قواعد انجام داده اند و موفقیت کسب کرده اند.

البته این موضوع که باید حتماً تحصیلات دانشگاهی داشته باشید که بتوانید در کسب و کارتان موفق باشید نه تنها بحثی درست نیست؛ بلکه بهتر است کمی بر روی آن فکر کنید و سری به کسب و کارهای موفق در طی سال های اخیر بزنید می بینیم که هر روزه بر اعتبار یک تجارت کاسته یا افزوده می شود و این مورد ربطی به وجود تحصیلات افراد ندارد؛ بلکه میزان تلاشی که برای اهداف مشخص سرلوحه کار قرار می گیرد می تواند تعیین کننده موفقیت باشد.

برای درک بهتر ابعاد یک کسب و کار داستانی را از یک کارآفرین موفق بیان می کنیم که با دانستن سختی ها و مشکلاتی که برای این شخص ایجاد شده می توانید موفقیت و راه های رسیدن به آن را لمس کنید. شخصی که بنیان گذار و خالق برند معروفی است به اسم جان کوم، این شخص نابغه خالق اثری از نرم افزارهای موبایل امروزی با بیش از دو میلیارد کاربر است که در فقر و بی پولی بزرگ شد و تنها شوق و آرزوی دیدار پدرش که سال ها قبل در زمان مهاجرت از اوکراین از آن ها جداشده بود وی را با انگیزه می کرد که به سمت اهداف خود حرکت کند.

در سال 2009 جان پس از سال ها برنامه نویسی وارد دنیای اپ استور شد و پروژه ایجادی خود که امروزه با نام واتس آپ آن را به کار می بریم را روانه این بازار دیجیتالی کرد. البته ده سال بعد مارک زاکربرگ آن را خریداری کرد و حال هردو آن ها با کارآفرینی گسترده میلیون ها کاربر را به سمت اهداف خود روانه ساخته و با ایجاد نیاز در مشتریان  تاثیراتی موثر با ثروتی بی انتها را برای خود کسب کرده اند. تمامی این موضوعات از یک ایده، یک اقدام و تلاشی هدفمند شروع شد که با شکست ها در موقعیت های مختلف و کسب تجربه های تاثیرگذار برای اشخاص راه خود را به سمت تجارتی کارا پیش گرفتند.

الزامات ثبت شرکت تجاری

ثبت شرکت یکی از راه های هدفمند و پرچالش برای رسیدن به موفقیت است که باید برای انجام آن اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید. یک شرکت می تواند مزیت هایی را برای مالک یا مالکین آن به دنبال بیاورد و برای افرادی که نیاز به تغییرات در سبک زندگی خود دارند راهکاری مناسب باشد. اگر شما هم مثل ما به دنبال اطلاعات به روز رسانی شده هستید با ما همراه باشید تا دانش خود را در این حیطه افزایش دهید. البته ادعایی از سوی ما نیست اما در صورت لزوم می توانید در دوره های آموزشی شرکت کرده و سطح تجربیات را به عزیزان به اشتراک گذاشت. هر گاه تجارتی ایجاد شود پشت بند آن قانون نظاره گر آن است و در این بین ثبت شرکت امری مهم و ضروری است که باید آن را بر اساس اطلاعات قانونی پیشبرد تا بتوان نتیجه مطلوب را کسب کرد. قبل از ثبت شرکت مشمول تدارک مدارک و مجوزهایی هستید که آن ها را با دقت تمام باید ثبت کنید.

ضرورت اقدامات قبل از ثبت شرکت چیست؟

در صورت نداشتن دقت لازم در تدارک مدارک قبل از ثبت شرکت امکان مواجه شدن با پیام رد یا نقص در پرونده افزایش می یابد که همین موضوع باعث دوچندان و یا چند برابر شدن اتلاف زمان و هزینه شما می شود. این اقدامات از آنجایی که با تعیین موضوع ثبت شرکت تا بارگزاری مدارک تدارک دیده در سامانه پیش می رود موضوعی مهم است که با بارگزاری آنها می توانید فعالیت را آغاز کنید. البته ثبت شرکت ها دامنه گسترده ای را برای معرفی کسب و کار شامل می شود. البته بر طبق نوع شرکتی که انتخاب می کنید این موضوع بر میزان و حجم اقدامات قبل از ثبت شرکتتان نیز تاثیرگذار است. انواع شرکت های تجاری که امکان ثبت در اداره ثبت شرکت ها را دارند شامل 7نوع است که نوع سهامی خاص و با مسئولیت محدود از جمله پرثبت ترین شرکت های تجاری در ایران هستند که نباید بدون اطلاعات تکمیلی در زمینه نحوه ثبت آنها وارد سیکل ثبت شرکت شوید.

هرکدام از انواع شرکت را که انتخاب کنید باید با مطالعه حول روابط شرکا، میزان سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت، میزان تعهداتی که شرکا در شرکت دارند و مواردی از این نوع پیش ببرید. اگر نیاز به مشاوره در زمینه انتخاب بهترین نوع شرکت هستید می توانید به مجتمع ها و موسسات حقوقی مراجعه کنید و تمامی سوالات خود را با استناد به قوانین تجارت پاسخ دهید. با ما در ادامه همراه باشید تا یک نمونه مجتمع ثبتی با تجربه را به شما معرفی کنیم.

آیا اجباری برای ثبت شرکت وجود دارد؟

قانون موضوع ثبت شرکتهای تجاری را موضوعی الزام و اجبار مطرح کرده زیرا با استناد به قوانین اداره ثبت شرکت ها مبنی بر تجارت قانونی افراد، این موضوع باید از سوی بازرگانان پیگیری شود. همانطور که میدانید یک شرکت با اجتماع افراد با سلایق و نظریه های مختلف تاسیس می شود که با هدفی مشخص می توانند فعالیت خود را در سطح بین المللی پیش ببرند.

تنها یکی از مزیت های ثبت شرکت تجاری را می توان بهره مندی از تسهیلاتی دانست که از سوی بانک ها مانند وام بانکی و موارد تسهیلاتی از سوی دولت به افراد اعطا می شود دانست. بحث دیگری که اجبار ثبت شرکت را بیشتر از قبل توضیح می دهد موضوع جلب اعتماد مشتریان است که در صورت تمایل به ایجاد روابط مالی و تجاری با شرکت می توانند با خیالی آسوده از هویت قانونی تجارت اطلاع پیدا کرده و اقدام به خرید و بهره وری از موضوعات مندرج در متن قرارداد آن را به حساب آورد.

ثبت شرکت چطور انجام می شود؟

با تصمیماتی که در اداره ثبت شرکتها یا همان اداره ثبت اسناد و املاک کشوری مصوب شده دیگر نیازی به مراجعه متقاضیان  ثبت شرکت نیست و کاملاً اینترنتی امکان انجام امور اداری را دارید. البته داشتن تخصص در زمینه ثبت شرکت تجاری امری مهم است که در هنگام پرکردن فیلدهای مرتبط در سامانه اینترنتی خود را نشان می دهد. ما بر اساس تحقیقی که بر روی چندین شرکت ثبتی انجام داده ایم مطلع شدیم مجتمع ثبتی ایلیا در زمینه ثبت انواع شرکت های تجاری با تسلط بر بخشنامه ها و مصوبات اجرایی ثبت شرکت ها در ایران جزو تاپ ترین و با تجربه ترین مجتمع های اختصاصی ثبتی است و توانسته از تمامی ملاک هایی که یک مرکز ثبتی حقوقی مجرب باید داشته باشد سربلند بیرون بیاید و به حتم تمامی نیازتان را در زمینه ثبت شرکتها و خدمات اداری برطرف می کند.

این را از ما نصیحت داشته باشید اگر شکست بخورید ممکن است ناامید شوید، اما اگر تلاش نکنید به حتم شکست خواهید خورد ، پس بدون تعلل در جستجوی سبک قدرتمند و مفید خود باشید تا بتوانید فردی موفق در حیطه کاری خود باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها