مقصدهای جذاب برای ماه عسل در ترکیه کجاست؟

فصل عروسی نزدیک است و بسیاری از زوج‌های جوان دوست دارند بعد از جشن و مراسم عروسی، برای ماه عسل به کشورهای اطراف سفر کنند.

مقصدهای جذاب برای ماه عسل در ترکیه کجاست؟

یکی از بهترین مقاصد برای سفر ماه عسل کشور ترکیه است که جاهایی رویایی زیادی دارد و با سواحل زیبا، اماکن تاریخی و طبیعت بی‌نظیر، حال و هوای عالی برای این سفر رمانتیک زندگی شما فراهم می‎کند. بنابراین اگر قصد دارید که برای ماه عسل خود به ترکیه سفر کنید، خوب است بدانید بهترین مقاصد گردشگری برای به یادماندنی‌ترین سفر زندگی شما کجاها است. با خواندن مطلب زیر با این مقاصد آشنا شوید.

چرا شهر بوزکادا برای ماه عسل مناسب است؟

بوزکادا یک مکان تفریحی محبوب و یک جای دنج و آرام است. سواحل خلوت این شهر دارای حس و حال تعطیلات و استراحت کامل است و به همین دلیل این شهر یک انتخاب عالی برای گذراندن ماه عسل است. در ساحل بوزکادا می‌توانید به موج‌سواری و کایت‌سواری بپردازید و ماه عسلی هیجان‌انگیز داشته باشید. اما اگر به این کارها علاقه ندارید، نگران نباشید، بهترین کار در این جزیره‌ی اژه، استراحت کردن است. ریتم زندگی در اینجا خیلی پایین است و شما می‌توانید در آرامش در سواحل زیبا آفتاب بگیرید و به مسیر زندگی مشترکتان فکر کنید.  تماشای مزارع انگور در سراسر تپه‌ها و کاوش در منطقه‌ی قدیمی شهر را فراموش نکنید. این قسمت از شهر معماری بومی اژه‌ای را حفظ کرده است. شما می‌توانید و در زمان غروب خورشید از مناظر بر دریای اژه لذت ببرید.

یک ماه عسل شیرین در شیرینچه

اگر می‌خواهید در ماه عسل خود به فعالیت‌های فرهنگی بپردازید و از اِفِسوس، معروف‌ترین ویرانه‌های باستانی ترکیه دیدن کنید، اما در عین حال یک اقامت رمانتیک داشته باشید، شیرینچه را انتخاب کنید. معنای نام این روستا شیرینی است که بسیار مناسب سفر شیرین زندگی شما است. از اقامت در هتل این دهکده‌ی یونانی قدیمی عثمانی با خانه‌های زیبا با سقف قرمز که به خوبی حفظ شده و در دامنه‌ای پوشیده از جنگل‌های انبوه قرار گرفته است، و جذابیت بسیار آرام و روستایی دارد، لذت ببرید. در یک مسیر هفت کیلومتری را در جاده‌ی تپه‌ای پرپیچ‌وخم رانندگی کنید، به سلچوک و میراث جهانی یونسکو افسوس برسید. شما با اقامت در این مکان شیرین، به راحتی به یک مرکز باستان‌شناسی در سطح جهانی و سایر جاذبه‌های گردشگری سلچوک نیز دسترسی دارید.

در ساحل کاباک اقامتی بوهمیایی داشته باشید

برای زوج‌هایی که رگه‌های بوهمیایی و غیرمتعارف دارند، خلیج کوچک نعل اسبی در کاباک اقامتی آرام را در محیطی طبیعی برای ماه عسل ایجاد می‌کند. کاباک که در یدی بوران و تنها در 20 کیلومتری جنوب اولودنیز قرار دارد، اما از نظر اتمسفر و حال و هوا بسیار با آنجا متفاوت است زیرا از جمعیت گردشگری آن ساحل بسیار دور است. کاباک یک پاتوق قدیمی هیپی‌ها است. مردم برای سال‌ها به اینجا می‌آمدند تا در چادرها بخوابند، یا در کمپ‌های ابتدایی و کابین‌های معمولی، که همگی تا نیمه در دامنه‌ی جنگل کاج پنهان شده بودند، اقامت کنند. با این حال، این روزها، بسیاری از این کمپ‌ها سطح بالاتری پیدا کرده‌اند. کاباک اکنون یک مقصد زیبا و جذاب است که کمپ‌های شیک روستایی به همراه اقامتگاه‌های خانه‌های (و حتی اسپا) ارائه می‌کند که همه در جنگلی با چشم‌اندازی از خلیج قرار دارند.

قفثقف

در شهر کاش چه بکنیم؟

اگر به دنبال مکانی ساحلی هستید که چیزی بیشتر از لذت‌های ساده‌ی شن و ماسه و دریا را ارائه دهد، خوب است بدانید که کاش یکی از بهترین مکان‌های ترکیه برای چنین سفری است. برای رفتن به این ماه عسل رویایی بلیط هواپیما flightio را بخرید و راهی شوید. شما در اینجا، می‌توانید روی ویرانه‌های غرق‌شده‌ی جزیره‎ی ککوا قایق‌سواری کنید، از قلعه‌ی صلیبی در دهکده‌ی کوچک کالکوی دیدن کنید و مناظر ساحلی پانوراما از دریای مدیترانه را ببینند. شهر کاش همچنین با بسیاری از جاذبه‌های دیدنی برتر خط ساحلی مدیترانه، مانند ساحل و خرابه‌های پاتارا و ساحل معروف کاپوتاش، در فاصله‌ی یک ‌روزه قرار دارد. بیشتر بوتیک هتل‌های منحصربه‌فرد کاش با چشم‌انداز دریا و دسترسی به دریا برای ماه عسل و استراحت‌های عاشقانه مناسب هستند.

استراحتگا‌های شیک در  بدروم

شبه‌جزیره‌ی بدروم دارای سواحل زیبا و عالی و هتل‌های درجه‎ی یک و فضایی دنج برای یک سفر ماه عسل است. شما با اقامت در استراحتگاه‌های بدروم، می‌توانید از زمین و زمان جدا شوید و تمام تمرکز خود را روی سفرتان بکذارید. از در و دیوار شهر قدیمی بدروم که یکسره سفیدپوش است، گل می‎ریزد. خانه‎های این شهر اکثراً دارای پنجره‌های آبی‌رنگ هستند و شب‌ها نیز ساحل دریای اژه فضایی بی‌نظیر دارند که برای یک پیاده‌روی عاشقانه بسیار مناسب است. در بخش ساحل شمالی بدروم، قسمتی که گوموشلوک نام دارد در یکی از هتل‌های عالی اقامت کنید و وقت خود را به خوش‌گذرانی و استراحت بگذرانید. شما می‎توانید در رستوران‌های مجلل آن حوالی که مناظر زیبای دریای اژه را دارند، غذا بخورید. هم‎چنین می‎توانید در بوتیک هتل‌های شهر، که در نزدیکی خلیج بدروم قرار دارند، اقامت گزینید.

استانبول یک مکان فراموش نشدنی برای ماه عسل است

استانبول شهری است که هر کس باید حداقل یک بار در عمر خود به آن سفر کند و چه بهتر از این، که این سفر در زمان ماه عسل باشد؟ بلیط هواپیما استانبول بخرید و بهترین و رمانتیک‌ترین روزهای خود را در شهری بگذرانید که هم در اروپا است و هم زیبایی‌های شرقی را در خود جا داده است. اماکن تاریخی، مناظر دیدنی طبیعی اطراف شهر، جزایر هفت‌گانه‌ی استانبول و شب‌های رویایی در ساحل بسفر هر کدام می‎تواند دلیلی منطقی برای این سفر عاشقانه باشد. غذای خوشمزه‌ای که در این شهر نوش جان می‎کنید، هتل‌های عالی با بهترین امکانات و خدمات، سفر دریایی روی تنگه‌ی بسفر و کافه‌ها و رستوران‌های زیبای این شهر، ماه عسل شما را به بهترین خاطره‌ی زندگی‌تان تبدیل می‌کند.

قثفثقفثق

چگونه در کاپادوکیه ماه عسل خود را بگذرانیم؟

کاپادوکیه یکی از آن جاهایی است که برای افراد ماجراجو که به دنبال هیجان در ماه عسل هستند، به شدت پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید اولین سفر زندگی مشترک خود را در غار بگذرانید و زندگی‌تان را بسیار متفاوت شروع کنید. پس بلیط هواپیما خارجی بخرید و این سفر عجیب را تجربه‌ کنید. اگر می‌خواهید دریابید که چرا باید در غار اقامت کنید، خوب است در مورد کاپادوکیه بیشتر بدانید. کل خانه‌های روستایی کاپادوکیه غارهایی هستند که در دل صخره‌های آتشفشانی ساخته شده‌اند. بعضی از این خانه‌ها تبدیل به بوتیک هتل‌هایی شیک با بالکن‌هایی زیبا شده‎اند که برای تماشای مناظر دامنه‌ی تپه و دره‌های کاپادوکیه عالی هستند. در ماه عسل خود بالون‌سواری بر فراز دره‌های مخروطی شکل صخره‌ای را فراموش نکنید.

آنتالیا مقصدی رویایی برای یک ماه عسل رویایی

آخرین مکان در لیست ما آنتالیا است. مقصدی محبوب و شناخته‌شده برای گردشگران ایرانی که همیشه و در هر وقتی می‌تواند جذاب باشد. اما سفر ماه عسل به آنتالیا چیز دیگری است زیرا هتل‌های بین‌المللی مجلل و سواحل شنی عالی این شهر، تمام چیزی است که یک زوج جوان برای اولین سفر زندگی خود لازم دارند. اما تمام جذابیت آنتالیا در ساحل و هتل‌های آن نیست. منطقه‌ی قدیمی شهر دارای خیابان‌های سنگفرش، ساختمان‌های عثمانی و رومی و معماری زیبایش شما را کاملاً جذب می‎کند. مکان‌های تاریخی، مانند تئاتر بزرگ رومی در آسپندوس یا بقایای دوران رومی سیده در نزدیکی آنتالیا هستند و جاهایی مناسب برای یک سفر یک روزه به شمار می‌روند. اگر دوست ندارید در هتل‌های بزرگ اقامت کنید، یکی از انواع بوتیک‌هتل‌های این شهر را انتخاب کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها