کدام دستگاه لیزر مو بهتر است

اگر قصد دارید برای کلینیک زیبایی خود، دستگاه لیزر بخرید باید بدانید که کدام دستگاه لیزر مو بهتر است یا مدل‌ های موجود در بازار، چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

کدام دستگاه لیزر مو بهتر است

چرا که هر یک از این دستگاه ‌ها، ویژگی ‌ها و قابلیت‌ های خاص خود را داشته و برای گروهی از متقاضیان مناسب هستند. اگر شما هم با پرسش کدام دستگاه لیزر مو بهتر است مواجه شدید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید دستگاه لیزر مو

فناوری موجود در دستگاه‌ های رفع مو زائد به دو دسته سیستم لیزری و سیستم غیر لیزری تقسیم می‌شود. منظور از سیستم غیر لیزری فناوری IPL است که مبتنی بر پالس ‌نوری بوده و با استفاده از نور چند طول موجی روی ریشه مو اثر می‌ گذارد. سیستم‌ های لیزری که شامل لیزر الکس، دایود و اندیاگ و...هستند، با تابش پرتو لیزر روی فولیکول مو، ریشه مو را بدون آسیب به نواحی اطراف پوست سوزانده و از بین می ‌برند.

اما نباید فراموش کرد که میزان اثر بخشی در دستگاه های لیزر، فقط و فقط به فناوری استفاده شده در آن‌ها بستگی ندارد. عوامل زیادی می ‌تواند نتایج حاصل از لیزر مو زائد را بهبود بخشیده یا حتی تضعیف کند. عواملی چون سرعت و تعداد شات در هر دقیقه، داشتن چیلر، سیستم کولینگ و قطر پرتو لیزری می‌تواند روی کیفیت و میزان اثر‌گذاری لیزر تاثیر بگذارند. اگر بخواهیم به طور تخصصی به پرسش کدام دستگاه لیزر مو بهتر است پاسخ دهیم باید بهتر و بیشتر به تعریف این عوامل بپردازیم.

عمق نفوذ یا طول موج بالا دستگاه لیزر

براساس قانون اپتیکی، طول موج‌ های متفاوت عمق نفوذ گوناگونی هم خواهند داشت. به عبارتی هر رنگ بافتی، انرژی مخصوص به خود را جذب می‌کند. به همین دلیل است که دستگاه لیزر باید با توجه به رنگ، تایپ و نوع پوست فرد متقاضی انتخاب شود. چرا که رنگ پوست و ضخامت مو افراد، می ‌تواند در میزان اثر بخشی و قدرت جلسات لیزر تاثیری مستقیم داشته باشد. در بدن انسان هرچه که طول موج پرتو لیزر بلند‎‌تر باشد، میزان نفوذ آن نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال در پروسه رفع موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت، پرتو‌ های این لیزر با طول موج 755 نانومتر تنها به ساقه مو نفوذ می‌ کنند. معمولا از این طول موج و لیزر بیشتر برای رفع مو‌های زائد کرکی و بور استفاده می‌کنند. لیزر دایود با طول موج 808 نانومتر به ریشه مو ضخیم و تیره نفوذ کرده و آن را می‌ سوزاند.

اتاناتن

کدام دستگاه لیزر درد کمتری دارد؟

بسیاری از افراد متقاضی برای لیزر مو زائد درباره میزان درد و عوارض آن کنجکاو هستند. این افراد در جریان تحقیق برای شدت درد لیزر و رسیدن به پاسخ پرسش کدام دستگاه لیزر مو بهتر است، با جواب‌ها و نظریه‌ های مختلفی روبرو می ‌شوند. برخی‌ها از تجربه دردناک لیزر مو زائد و سوختگی پوست می‌گویند و عده‌ ای دیگر نیز درباره رابطه مستقیم شدت درد با تاثیر لیزر می‌ گویند. برای پاسخ به این سوال باید ابتدا پروسه لیزر مو زائد را توضیح دهیم. پرتو ‌های لیزر روی مو و پوست ناحیه مورد نظر می‌تابند و حرارت و گرمای آن‌ جذب فولیکول مو می ‌شود. با جذب حرارت پرتو لیزر به ریشه مو، پوست فرد متقاضی نیز داغ می‌ شود.

در گذشته دستگاه‌ های قدیمی لیزر که چندان پیشرفته نبودند، در این مرحله باعث درد و سوختگی فرد متقاضی می ‌شدند. اما امروزه با وجود دستگاه ‌های پیشرفته ‌ای مثل لیزر الکساندرایت و دایود که مجهز به سیستم کولینگ هستند، بیمار با چنین مشکلاتی روبرو نخواهد شد. در حال حاضر تمامی کلینیک ‌های معتبر و مطب ‌های شناخته ‌شده از دستگاه ‎‌های بروز و جدید شرکت آفا استفاده می ‌کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات پزشکی و استعلام قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت، دایود و...از طریق شماره 02188107070 با مشاورین آفا در ارتباط باشید.

یلبیبل

سرعت و تعداد شات دستگاه لیزر

وقتی صحبت از "کدام دستگاه لیزر مو بهتر است" می‌شود، باید به سرعت دستگاه هم اشاره کرد. اگر دستگاه لیزر از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشد می‌ تواند لیزر فول بادی را در کمتر از یک ساعت به پایان برساند. در چنین شرایطی دیگر نیاز به شرکت در جلسات اضافه و صرف هزینه بیشتر نیست. لیزر الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ به ترتیب با سرعت 8.5 و 8 از سریع‌ترین دستگاه‌ها هستند.

خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد از بهترین شرکت

در این مقاله به پرسش کدام دستگاه لیزر مو بهتر است پاسخ داده و عوامل تاثیر گذار روی نتیجه لیزر را بررسی کردیم. به شما پیشنهاد می ‌کنیم اگر برای مطب یا کلینیک زیبایی خود به دنبال خرید دستگاه‌ ها و تجهیزات پزشکی با کیفیت هستید، سری به سایت آفا بزنید. شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) با بیش از 15 سال سابقه در زمینه عرضه و فروش تجهیزات پزشکی، بهترین خدمات را به شما عرضه می‌ کند. برای سفارش، خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات آفا از طریق شماره 02188107070 با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها