بازسازی مناطق سیل‌زده در اولویت است

استاندار آذربایجان‌ شرقی تاکید کرد: بازسازی مناطق سیل‌زده در اولویت است.

بازسازی مناطق سیل‌زده در اولویت است

اسماعیل جبارزاده در نشست ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: پیش‌بینی اداره هواشناسی زمینه بسیار خوبی را در راستای آمادگی در روستاها ایجاد کرد و در غیر اینصورت خسارات چندین برابر می‌شد .

وی افزود: همکاری تمامی ارگان‌ها در زمینه مدیریت بحران مثال‌زدنی بود و همگی از ساعات اولیه در محل حادثه حضور داشتند. منطقه‌ لیقوان در تبریز نیز دچار آسیب شده بود که با مدیریت خوب مسئولان حادثه تا حد زیادی کنترل شد .

جبارزاده با اشاره به زحمات ارگان‌های مختلف گفت: هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، ارتش، عوامل راهداری و آب و فاضلاب، سپاه عاشورا، بسیج، توزیع برق و بنیاد مسکن از جمله ارگان‌هایی بودند که در راستای امدادرسانی تلاش بی‌وقفه کردند .

استاندار آذربایجان‌ شرقی تاکید کرد: نمایندگان مجلس، فرمانداری‌ها و بخشدارها نیز با حضور در محل حادثه از نزدیک جویای حادثه شدند. طبق بیانیه‌ قبلی، فردا در استان عزای عمومی اعلام شده است و در این میان زحمات و رعایت اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها قابل تقدیر است .

وی با اشاره به تماس تلفنی و تسلیت و دستور رئیس‌جمهور گفت: اعزام هیات بازرسی و تماس‌های تلفنی مکرر و تاکید بر پیگیری بی کم و کاست و حل سریع مشکلات از جمله اقدامات دولت در این حادثه است .

استاندار آذربایجان‌ شرقی متذکر شد: تجهیز امکانات هواشناسی استان نیز از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرارگیرد .

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها