۸ کاروان دانشجویی دزفول به مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس اعزام می‌شوند‌

۸ کاروان دانشجویی دزفول به مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس اعزام می‌شوند‌

ایمان پور فهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: دانشجویان با بصیرت و عزمی راسخ همواره مقابل نقشه‌های دشمنان ایستادگی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما را ترویج کرده‌اند. مطابق با همین روحیه دانشجویان شکست‌های متعدد برای دشمنان در عرصه‌های مختلف به یادگار کشانده و اسباب گسترش قدرت و نفوذ اعتقادی و معنوی را برای ما فراهم و اقتدار ملی و اسلامی ایران را گسترش داده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دزفول عنوان کرد: یکی از این عرصه‌ها که در طول سال‌های اخیر همواره با حضور پر شور مردم دزفول و دانشجویان این شهرستان برگزار و به اجرا رسیده است اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی گفت: دانشجویان با حضور در این مناطق از نزدیک با حماسه‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا و پیام دفاع مقدس و روحیه اسلامی و انقلابی ما بیش از گذشته به اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان معرفی شده است.

پور فهیمی بیان کرد: به همین جهت و برای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی هشت دفاع مقدس در شهرستان طرح‌های گسترده به اجرا رسیده و تاکنون بیش از 1700 دانشجو از دزفول از نزدیک با مفهوم ایثار و مقاومت آشنا شده‌اند.

وی افزود: این دانشجویان در قالب هشت کاروان راهیان نور به مناطق فتح المبین، فکه، هویزه، دهلاویه، شلمچه و دیگر مناطق علمیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دزفول اظهار داشت: کاروان‌های راهیان‌نور دانشگاه‌های دزفول در مدت 5 روز به این مناطق اعزام و با روحیه سرو قامتان اسلام آشنا و با سیره عملی و اعتقادی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس به آنان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به این که اعزام دانشجویان دانشگاه‌های دزفول به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از 18 اسفندماه آغاز شده است، گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی یک حرکت فرهنگی مفید و جریان‌ساز بوده و بسیج دانشجویی پشتیبان این حرکت عظیم فرهنگی است.

پور فهیمی ادامه داد: به همین جهت، باید بیش از گذشته به این حرکت عظیم فرهنگی توجه داشته و زمینه را برای رشد و گسترش آن فراهم تا اسباب توسعه ارزش‌های اسلامی و گفتمان انقلابی ما فراهم شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها