۱۳ روستای شهرستان بهار تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی نیست

فرماندار شهرستان بهار گفت: ۱۳ روستای شهرستان بهار تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی نیست.

۱۳ روستای شهرستان بهار تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی نیست

احسان قنبری پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرجدید آب و فاضلاب روستایی بهار با بیان اینکه مشی ما بر همکاری با مدیران است، ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید آبفار شهرستان بهار با برنامه ریزی؛ به خدمت رسانی در این حوزه بپردازد.

احسان قنبری با بیان اینکه معرفی مدیر جدید یک تصمیم درون سازمانی بوده است، گفت: انتخاب یک خانم به عنوان مدیر در حوزه آب و فاضلاب روستایی استان همدان نشان دهنده ظرفیت ویژه بانوان در فعالیت های اجتماعی است.

قنبری با تاکید بر اینکه موفقیت در هر بخش نیازمند برنامه ریزی است، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۳ روستای شهرستان بهار تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی نیست که باید با همراهی بخشداران و دهیاران این روستا ها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که روستاهای موردنظر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی نباشند، ارائه هر گونه خدمت غیر ممکن خواهد بود.

فرماندار بهار با تاکید بر اصلاح مخازن فرسوده و احداث مجمتع های جدید آبرسانی یادآورشد: در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز باید علاوه بر الزامات تلاش مضاعف نیز مدنظر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش گسترده مدیران مشکلات حوزه آب به حداقل برسد.

مدیر جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بهار نیز با تقدیر از تلاش های مدیر پیشین؛ ابراز امیدواری کرد: با همراهی همکاران در بخش های مختلف در پیشبرد اهداف شرکت و خدمت رسانی به مشترکین اثرگذار باشد.

در این مراسم از تلاش های محمد ابراهیم فراهانی تقدیر و سیده سمیرحسینی به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بهار معرفی شد.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها