طی حکمی از سوی محسن شریعتی، رئیس هیات مدیره خانه صمت جوانان استان خراسان رضوی

انتصاب دکتر زهرا شایق به عنوان مدیر تبلیغات و برندینگ خانه صمت جوانان خراسان رضوی

طی حکمی از سوی محسن شریعتی، رئیس هیات مدیره خانه صمت جوانان استان خراسان رضوی، دکتر زهرا شایق به عنوان مدیر تبلیغات و برندینگ خانه صمت جوانان خراسان رضوی منصوب شد.

انتصاب دکتر زهرا شایق به عنوان مدیر تبلیغات و برندینگ خانه صمت جوانان خراسان رضوی

در مراسمی که در اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی با حضور اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان خرسان رضوی و جمع کثیری از کارآفرینان و بزرگان صنعت برگزار شد، بانوی کارآفرین  استان خراسان ، دکتر زهرا شایق ،مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت "فرداد ارتباطات شایق ،  به عنوان مدیر  تبلیغات و برندینگ این تشکل معرفی شد.

photo_2024-03-06_15-06-14

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد ، تخصص و توانمندی های ارزشمند سرکار عالی و تیم تحت مدیریت شما در شرکت "فرداد ارتباطات شایق" به موجب این حکم به عنوان مدیر تبلیغات و برندینگ منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکای به خداوند متعال ، اهتمام و ابتکار کافی و موثر خویش و بهره مندی از همفکری و مساعدت همکاران و صاحب نظران و با اصول اجرایی این تشکل و اهداف اساسنامه در حفظ و اعمال سیاست های موثر در مسیر تحقق و پیشبرد سیاست های خانه صنعت ،معدن و تجارت جوانان خراسان رضوی به ویژه توسعه و ارتقای جایگاه رسانه ای و فرهنگی این تشکل استانی موفق و سربلند باشید.

گفتنی است؛ در این مراسم  که بیش از ۱۲۰ مدیر و کارآفرین موفق صنعت و اصناف حضور داشتند، دکتر محمدحسین روشنک، رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به (زهرا شایق ) به عنوان یکی از  کارآفرینان منتخب زن ایرانی که در امر ترویج برند سازی توفیقات زیادی داشته اند ، با بیان اینکه  مقوله کارآفرینی به سرعت در حال گسترش است، گفت:کارآفرینی زنان موضوع خاص و مورد توجه سراسر جهان است. بسیاری از محققان معتقدند که فعالیتهای کارآفرینی توسط زنان، نقش برجسته ای در سلامت اقتصاد ملتها دارد. زنان در زمان کوتاهی توانستند با ورود به عرصه کسب و کار تحولات عظیمی در توسعه اقتصادی کشورها ایجاد کند.

وی افزود:  موفقیت زنان کارآفرین در جوامع نه ‌تنها از لحاظ اقتصادی برای آنها سودمند است، بلکه منافع اجتماعی و فرهنگی زیادی برای اقشار مختلف جامعه در پی دارد.

photo_2024-03-06_15-06-14 (2)

همچنین  مهندس رضا حمیدی _  مالک گروه صنعتی مشهد چرم مشهد (فرش مشهد، فرش نگین، پتوی لاله، چرم مشهد و..)  ضمن تبریک به زهرا شایق به عنوان کارآفرین جوان ایرانی برای ایشان آرزوی توفیق کرده و اظهار داشت:  من در طی سال های کاری در حیطه بانوان ، چنین سخنرانی و تدریسی با اقتدار و قدرتمندی را کمتر دیده بودم و با توجه به سن و موقعیت اجتماعی شما افتخارآمیز و تحسین برانگیز است.

گفتنی است؛ دکتر زهرا شایق دارای تجربه و سابقه تدریس در دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه فنی حرفه ای، دارای مدرک رسمی مربی گری در سرفصل های بازرگانی، اداری و صنعتی بوده و  تقدیرنامه مدرس برتر در دانشگاه شهید بهشتی را نیز دریافت کردند. ایشان در این رویداد تدریس برندسازی شخصی ویژه مدیران عامل و ارشد را در راستای توسعه برند نیز ارایه دادند.

زهرا شایق  به عنوان کارآفرین خودساخته زن توانسته است در صنایع و کارخانجات کشور و پروژه‌های بین‌المللی در زمینه برندینگ، مارکتینگ و تبلیغات ارزش آفرین باشند.

 لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم،  مدیرعامل شرکت فرداد ارتباطات شایق که داری مدارکی همچون،  کارشناسی ارشد کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت ایران ، دکترای مدیریت اجرایی کسب و کار، کارشناس ارشد بازرگانی بین الملل، کارشناسی مدیریت  بازرگانی ، مشاور کسب و کار، مدیر تبلیغات و مجری برندینگ و مارکتینگ بیش از ۴۲۰ پروژه صنعتی و شرکتی کشوری و بین‌الملل است،‌ ضمن تشکر از اعتماد مدیران خانه صمت جوانان خراسان به خود ، اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه بزرگان صنعت  بتوانند گام موثری در پویایی اقتصاد  در سطح کشور و مجامع جهانی و بین المللی داشته باشند.

اهدای تصویر حکم "مدیریت تبلیغات و برندینگ" خانه صمت جوانان خراسان رضوی، توسط دکتر محمد حسین روشنک ، رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی به دکتر زهرا شایق و عکس یادگاری کارآفرینان و بزرگان صنعت ، آخرین بخش این رویداد با شکوه بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها