پیام تقدیر مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از حضور حماسی مردم در انتخابات

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی از حضور آگاهانه و حماسی ملت شریف ایران در انتخابات، بویژه مردم ولایتمدار خوزستان قدردانی کرد.

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از حضور حماسی مردم در انتخابات

متن کامل پیام محمدرضا دانیاری بدین شرح است: 

ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی و تاریخ ساز خود و به عشق ولایت و به احترام به آرمان های شهدا و امام شهدا در کارزار انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه ای به بلندای تاریخ این مرز و بوم آفریدند و باعث شادی دل مقام معظم رهبری و همه آزادگان جهان شدند.

بی شک آنچه که ملت شریف ایران اسلامی با گام های استوار و اراده ای آهنین و عزمی راسخ به خلق حماسه ای دیگر و مشارکت حداکثری ترغیب کرد، هدیه ای برای آیندگان و تضمینی برای توسعه و امنیت پایدار این سرزمین پهناور است.

اینجانب لازم می دانم مراتب قدردانی  خود را از حضور مسئولانه  اقشار مختلف مردم کشورمان ، بویژه مردم شهیدپرور و دلیر خوزستان و همکاران پرتلاش و سختکوش در شرکت لوله سازی اهواز برای اهتزار پرچم اقتدار و عزت بر قله معرفت و شعور سیاسی که موجب شادی دوستان و یاس و ناامیدی بدخواهان و مستکبران گردید اعلام می دارم.

 امید است این حضور پررنگ و با اقتدار ملت شریف ایران در سایه الطاف بیکران الهی و رهنمودهای حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب موجبات پیشرفت و سرافزاری ایران عزیزمان را بیش از پیش فراهم نماید.

والسلام علیم و رحمه الله و برکاته 
محمدرضا دانیاری 
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

منبع: شرکت لوله سازی اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حماسی ... ؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها