در حال تکمیل

نتیجه انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه کرمانشاه مشخص شد

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشخص شدن نتیجه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان خبر داد.

نتیجه انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه کرمانشاه مشخص شد

علی شعبانی، امروز(۱۲ اسفند) در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه، با اشاره به شروع شمارش آرا پس از اتمام زمان قانونی انتخابات، گفت: تاکنون نتیجه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان مشخص شده است.

وی افزود: در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رای ماخوذه، «رستگار یوسفی» با کسب ۲۵ هزار و ۷۷۱ رای، معادل ۴۴.۶ درصد آرا منتخب این حوزه انتخابیه شد.

وی افزود: در این حوزه انتخابیه رئوف قادری با ۸۷۲۵ رای معادل ۱۵ درصد آرا و نورالدین یوسفی با ۷۰۴۵ رای به عنوان نفرات دوم و سوم شناخته شدند.

شعبانی گفت: در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب هم از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رای ماخوذه، فتح الله حسینی با کسب ۳۸ هزار و ۴۳۴ رای معادل ۵۳ درصد آرا به عنوان کاندیدای منتخب این حوزه شناخته شد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: هم چنین محمدرسول محنت‌فر با ۲۶ هزار و ۲۷۵ رای و پورمراد جانی با ۲۶۳۳ رای به عنوان نفرات دوم و سوم این حوزه شناخته شدند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز از مجموع ۷۶ هزار و ۳۲۵ رای، مجتبی بخشی پور با کسب ۳۰ هزار و ۵۳۷ رای معادل ۴۲.۵ درصد آرا به عنوان منتخب این حوزه شناخته شد.

شعبانی گفت: علی صابری هم با کسب ۲۷ هزار و ۶۵۶ رای و خلیل عسگری با ۳۱۸۵ رای به عنوان نفرات دوم و سوم این حوزه شناخته شدند.

وی افزود: این آمار تا زمان تایید هیات نظارت و شورای نگهبان قطعی نیست و پس از اعلام قطعی هم داوطلبین تا دو روز مهلت اعتراض دارند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها