عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

بررسی مشکلات بازنشستگان نفت و فولاد در مجلس

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه ای ویژه با حضور رئیس و چند تن از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و مسئولین صندوق بازنشستگی نفت و فولاد مشکلات و مطالبات بازنشستگان این حوزه بررسی شد.

 بررسی مشکلات بازنشستگان نفت و فولاد در مجلس

سید کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در این نشست که برخی از بازنشستگان فولاد و نفت نیز به عنوان نمایندگان این جامعه حضور داشتند مشکلات و مطالبات آنان بیان شد که با ارائه نامه ها و راهکارهای هایی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

به گزارش وب سایت رسمی سید کریم حسینی، او با اشاره به حضور قائم مقام شرکت فولاد خوزستان در این جلسه گفت: بیشتر مطالب این عزیزان در خصوص حقوق و مزایا و همچنین رفاهیات بود که مقرر گردید در حوزه های اختصاصی نفت و فولاد بررسی شوند .

نماینده مردم اهواز بیان کرد : طبق وعده ای که به این عزیزان داده بودیم موارد آنها را در مجلس مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم و ان شالله تا حل مشکلات آنان ادامه خواهد داشت چرا‌ که مشکل آنان را مشکل خود می‌دانیم .

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رصد
    0

    بیشترین حقوق و امکانات بازنشستگی مربوط به نفت و فولاد هست اگه واقعا عادل هستید سری به بازنشستگان تامین اجتماعی بزنید که نه امکانات دارند و نه بیمه درستی و نه حقوق مکفی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها