فرماندار کرج:

به صاحبان ویلاهای اطراف رودخانه کرج اخطار داده‌ایم

فرماندار کرج گفت: هیچ اغماضی در خصوص پاکسازی حاشیه رودخانه کرج صورت نمی‌گیرد و اخطارهای لازم را به صاحبان ویلاهای شخصی ابلاغ کرده‌ایم و خوشبختانه دستگاه‌های دولتی نیز در این خصوص همکاری لازم را دارند.

به صاحبان ویلاهای اطراف رودخانه کرج اخطار داده‌ایم

غفور قاسمپور، اظهار کرد: فردا (۲۱ بهمن ماه) استاندار البرز در کنار هیئت همراه مهمان شهرستان کرج است.

وی  گفت: در ایام دهه فجر در مجموع ۶۸ پروژه در شهرستان کرج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شاخص‌ترین آنها افتتاح هتل در جاده چالوس و بهره‌برداری از پروژه‌های گاز رسانی روستایی است.

وی افزود: از این تعداد، ۶۲ پروژه مربوط به بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان است که برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

قاسم‌پور گفت: در بخش خصوصی نیز شاهد افتتاح شش طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم که به‌طور مستقیم برای ۲۶۷ نفر اشتغالزایی دارد.

وی ادامه داد: فردا به صورت نمادین سه روستا در کرج به شبکه گاز متصل می‌شود و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سه ماه اول سال آینده ۱۶ روستا در پایین دست سد کرج و تا پایان سال ۱۴۰۱ هم تمام روستاهای بالا دست سد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به طرح ساماندهی حریم رودخانه کرج توضیح داد: این طرح از ساختمان قوه قضاییه شروع شده و ادامه دارد.

قاسمپور تاکید کرد: طی چهارماه آینده این مسیر ساماندهی می‌شود و امکان استفاده عموم مردم از زیبایی‌های رودخانه کرج مهیا می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: بدون شک هیچ اغماضی در خصوص پاکسازی حاشیه این رودخانه صورت نمی‌گیرد و اخطارهای لازم را به صاحبان ویلاهای شخصی ابلاغ کرده‌ایم و خوشبختانه دستگاه‌های دولتی نیز در این خصوص همکاری لازم را دارند.

فرماندار کرج ابراز کرد: البته باید در نظر گرفت؛ برای رستوران‌های مجوز داری که در حریم مشخص شده رودخانه قرار دارند، به واسطه اشتغالزایی و سهمی که در رونق صنعت گردشگری استان دارند شرایط کمی متفاوت است.

قاسمپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره افزایش شدت شیوع کرونا در کرج گفت: احتمالا تا پایان بهمن و اوایل اسفندماه به پیک کرونا می رسیم به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود حتما واکسن به خصوص دز سوم را تزریق کنند.

وی گفت: هرچند میزان مرگ و میر این سویه به نسبت قبلی‌ها کمتر است ولی قدرت شیوع بالایی دارد به همین دلیل مردم نباید در تجمعات حاضر شوند و استفاده از ماسک را فراموش کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار مسیر خودرویی انجام و در نهایت به مصلی کرج ختم می‌شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها