در دیدار مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با سعید محمد چه گذشت؟

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به تشریح جزئیات دیدار مجمع نمایندگان و استاندار هرمزگان با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور پرداخت.

در دیدار مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با سعید محمد چه گذشت؟

احمد مرادی افزود: صبح امروز اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به همراه استاندار هرمزگان با سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور دیدار کردند.

وی با بیان اینکه در این دیدار مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خواسته ها و انتقادات خود را مطرح کردند، اظهار کرد: در ابتدا گزارشی از روند تحقیق و تفحص منطقه آزاد قشم در دوره مدیریت گذشته عنوان شد و امیدوارم این روند با سرعت و دقت کافی به مراحل پایانی برسد.

مرادی با اشاره به اینکه تمامی اعضای مجمع بر استفاده از نیروهای توانمند هرمزگان در هیات مدیره مناطق آزاد کیش و قشم تأکید کردند، اضافه کرد: در سالیان گذشته چندان به نیروهای توانمند و متخصص هرمزگان در بدنه مدیریت مناطق آزاد توجهی نشد و امیدواریم در دولت سیزدهم این رویه تغییر یابد.

وی با بیان اینکه به نتجیه نشستن طرح و پروژه پل خلیج فارس از آرزوهای دیرینه مردم هرمزگان به ویژه جزیره قشم شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا خوشبختانه از زمان روی کار آمدن سعید محمد در  دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی شاهد حرکت و گام های مثبتی در این زمینه هستیم که با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی وی، به آینده این پروژه خوشبینیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه به ساماندهی و بهسازی وضعیت اسکله بندر پهل از ضروریات است، عنوان کرد: از سوی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس پیشنهاد شد مدیریت این اسکله به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شود تا همچون بندرشهید حقانی شاهد یک مدیریت درست و در شأن مردم باشیم.

وی با بیان اینکه خواسته مردم هرمزگان در خصوص مجوز تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در استان هرمزگان نیز بار دیگر مطرح شد، ادامه داد: امیدواریم در چارچوب قانون بتوانیم به یک مسیری برای تبدیل شدن این آرزو و خواسته به حق مردم هرمزگان به حقیقت برسیم.

مرادی در خصوص رویکرد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، افزود: خوشبختانه سعید محمد به دنبال اصلاح نگاه های منفی به مناطق آزاد و مردمی شدن آن هاست.

وی ادامه داد: توسعه و ساخت مسکن ارزان قیمت در مناطق آزاد، پیگیری اسناد مالکیت اراضی قشموندها و تسهیل در سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در مناطق آزاد از اهداف مهم دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بحث نکن
    0

    فقط همسر عزیزم، سعید محمد میتونه کشور رو به گلستان تبدیل کنه ✓

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها