شهرداری سنندج به درجه ۱۱ ارتقا پیدا کرد

شهردار سنندج گفت: درجه قبلی شهرداری سنندج ۱۰ بود که با پیگیرهای صورت گرفته به درجه ۱۱ ارتقاء یافت.

شهرداری سنندج به درجه ۱۱ ارتقا پیدا کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از سنندج وبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج ، حشمت‌الله صیدی اظهار داشت: رحمانی‌فضلی وزیر کشور طی نامه‌ای با ارتقاء یک درجه‌ای شهرداری سنندج موافقت و آن را ابلاغ کرد.

وی گفت: شهرداری‌ها براساس بسیاری از فاکتورها درجه‌بندی شده و این درجه بندی از یک تا 12 است.

شهردار سنندج تصریح کرد: ارتقاء درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره 3 ماده یک آیین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران از سال 1370 به تصویب هیئت وزیران رسید و همچنین اصلاحیه بعدی آن براساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها صورت می‌گیرید.

وی از ارتقاء یک درجه‌ای شهرداری سنندج خبر داد و عنوان کرد: درجه قبلی شهرداری 10 بود که با پیگیرهای صورت گرفته به درجه 11 ارتقاء یافت.

صیدی افزود: مدارک و مستندات لازم در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی و پس از تصویب، رحمانی‌فضلی وزیر کشور ارتقاء یک درجه‌ای این شهرداری را طی نامه‌ای شماره 157095 ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: جمعیت، درآمد بودجه سالانه شهرداری، امکانات، قابلیت و توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در ارتقاء درجه شهرداری‌ها تأثیرگذار است.

شهردار سنندج خاطر نشان کرد: درجه‌بندی شهرداری‌ها ملاک عمل برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات، حدنصاب معاملاتی، شرایط احراز سمت شهردار، دریافت اعتبارات ملی قرار می‌گیرید.

وی بیان کرد: امیدوارم با ارتقاء یک درجه‌ای شهرداری سنندج و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی بتوانیم گام مهمی در جهت توسعه و آبادانی سطح شهر برداریم.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها