کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی مسافران ناوگان اتوبوسرانی تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، مسافران ناوگان اتوبوسرانی تبریز ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی مسافران ناوگان اتوبوسرانی تبریز

ایمان غنی زاده با اعلام این خبر افزود: آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد، حفظ سلامتی شهروندانی است که برای سفرهای خود از ناوگان اتوبوسرانی به عنوان گسترده‌ترین مدل حمل و نقل تبریز استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها از جمله سطوح داخلی آن‌ها در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خود را در حفظ سلامتی شهروندان مسئول می‌داند و بر این اساس، عملیات ضد عفونی کردن ناوگان و سایه بان‌های شهری منظم، با برنامه و پررنگ‌تر از گذشته و با کنترل ناظرین مربوطه به صورت مستمر ادامه دارد.

وی با اشاره به تشدید مسائل و مشکلات ناوگان اتوبوسرانی تبریز با توجه به اعمال تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز و نرخ تورم، اظهار کرد: شیوع کرونا به مسائل و مشکلات موجود شرکت واحد دامن زده که نمونه‌ای از آن کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی مسافران ناوگان بوده و منجر به کاهش بی‌سابقه درآمدهای شرکت واحد شده است.

غنی‌زاده با تأکید بر کاهش درآمدهای این شرکت، خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای نگهداری اتوبوس و کاهش درآمد رانندگان اتوبوس‌های خصوصی به دلیل کاهش تعداد مسافران، دخل و خرج رانندگان همخوانی ندارد و نیازمند کمک‌های مراجع مربوطه است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها