کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد/ خروج 7 مرکز استان از وضعیت قرمز

استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد.

کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد/ خروج 7 مرکز استان از وضعیت قرمز

بر این اساس در هفدهم آذرماه 99 از مراکز استان‌های کشور، تنها ساری و اردبیل همچنان قرمز هستند. مشهد، بجنورد، زاهدان، شیراز ، قزوین و رشت از جمله مراکز استانی هستند که از وضعیت قرمز خارج شده اند.

براساس این آمار، هیچکدام از شهرستان های ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز قرار ندارد ولی همچنان روزانه شاهد فوت بیماران کرونایی در این استان هستیم.

تعداد مبتلایان به کرونا در این استان روزانه رو به رشد بوده و بنظر می‌رسد با اعلام خارج شدن استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز باید شاهد رشد آمار مبتلایان و آمارهای نگران کننده فوتی ها باشیم.

۴۴۴۴۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه 2 هم استانی دیگر طی شبانه روز گذشته بدلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان استان به 350 نفر رسید.

پرویز یزدان پناه افزود: در هفدهمین روز از آذر ماه، 309 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 119 نفر مبتلای قطعی هستند.

وی با اشاره به اینکه 28 بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند، اظهار داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان تاکنون 17هزار و 962 مورد گزارش شده است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها