مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی :

ورود تبلیغات اسلامی به جریان های سیاسی ممنوع است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نباید با جریان های سیاسی رسالت فرهنگی اداره خدشه دار شود تاکید کرد: ورود تبلیغات اسلامی به جریان های سیاسی بویژه در حوزه انتخابات ممنوع است.

ورود تبلیغات اسلامی به جریان های سیاسی ممنوع است

حجت الاسلام حسن شعبانی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میانه، بر لزوم حضور پررنگ این سازمان در تمامی مسائل فرهنگی و استفاده بهینه از فرصت های فرهنگی اشاره کرد.

وی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام اباذری در عهده داری مسوولیت تبلیغات شهرستان به رغم مسوولیت سنگین در هشترود و خالی نگذاشتن سنگر خدمتگزاری در حوزه تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام اردبیلی را فردی توانمند، ارزشی و انقلابی، تحصیلکرده، پـژوهشگر و با سابقه در امر تبلیغ و مدیریت، طولانی شدن فرایند این انتخاب را به جهت اهمیت و پیچیدگی و گستردگی کار در شهرستان میانه عنوان و اظهار امیدواری کرد که با شایستگی و درایت رییس جدید این اداره و با همراهی و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان اداره تبلیغات شهرستان موفق تر از گذشته به رسالت ذاتی و تخصصی خود بپردازد.

حجت الاسلام شعبانی در پایان با اشاره به اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی و رویکرد سازمان در دوره جدید گفت: اداره تبلیغات شهرستان باید بتواند چتر گفتمان اسلامی را بر سر مردم منطقه بگستراند.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام اباذری تجلیل و حجت الاسلام اردبیلی به سمت رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی معرفی شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها