راه‌های شریانی خوزستان بهسازی می‌شوند

معاون راهداری اداره‌کل راهداری خوزستان، با اشاره به اجرای پروژه‌های بهسازی در راه‌های شریانی استان گفت: با اتمام پروژه‌های تعریف‌شده تا چند ماه آینده، ۹۰ درصد خرابی‌های شدید موجود در راه‌های شریانی خوزستان رفع خواهد شد.

راه‌های شریانی خوزستان بهسازی می‌شوند

محمد جولانژاد، با اشاره به اجرای عملیات بهسازی آسفالت در ۶۲ کیلومتر از راه‌های منتهی به مسجدسلیمان اظهار کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

وی، افزود: این پروژه‌ها شامل چهار پروژه در محور اهواز - مسجدسلیمان است و دیگر پروژه‌ها در محورهای شوشتر - مسجدسلیمان، اندیکا - مسجدسلیمان، هفتکل - مسجدسلیمان و لالی- مسجدسلیمان تعریف شده‌اند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، تصریح کرد: عمده عملیات‌ها در این محورها شامل لکه‌گیری، درزگیری، چیپ سیل، فوگ سیل، بازیافت سرد و شانه‌سازی خواهد بود.

وی، گفت: محور ایذه - دهدز نیز از جمله مسیرهایی است که در سال‌های گذشته از لحاظ زیرساختی با مشکلات زیادی مواجه بوده اما در ماه‌های اخیر با تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب چهار قرارداد، ۲۵ کیلومتر بهسازی آسفالت در این محور در حال اجرا است و تا چندماه آینده شاهد بهبود وضعیت آسفالت در این محور خواهیم بود.

جولانژاد، افزود: دو هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه شریانی در استان خوزستان وجود دارد که ۸۰ درصد بار ترافیکی خوزستان از این راه‌ها عبور می‌کند. با اتمام پروژه‌های تعریف‌شده تا چند ماه آینده، ۹۰ درصد خرابی‌های شدید موجود در راه‌های شریانی خوزستان رفع خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها