۱۱۰ دانش آموز کردستانی در مرحله دوم المپیادهای علمی شرکت می کنند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: ۱۱۰ نفر از دانش آموزان استان در مرحله دوم المپیادهای علمی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ کشور شرکت می کنند.

۱۱۰ دانش آموز کردستانی در مرحله دوم المپیادهای علمی شرکت می کنند

مهدی نامدار،اظهار داشت: مرحله دوم المپیادهای علمی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از روز جمعه ۲۰ تیر شروع و تا تاریخ ۲۶ تیرماه ادامه خواهد یافت.

وی، افزود: مرحله دوم المپیادهای علمی در ۱۲ رشته مختلف با شرکت ۱۱۰ نفر از دانش آموزان استان در آزمایشگاه تیزهوشان آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، با بیان اینکه المپیادهای علمی مهمترین شاخص‌های علمی در آموزش و پرورش محسوب می‌شود، ادامه داد: استان کردستان از نظر جایگاه علمی در این المپیادها، جایگاه خیلی خوبی دارد و ما در المپیاد نانو سه سال متوالی رتبه اول کشوری را کسب کرده ایم.

نامدار، از برگزاری المپیادهای نانو، زیست فناوری و المپیاد سلول‌های بنیادین در تابستان امسال خبر داد و یادآور شد: دانش آموزان ما در این المپیادها آمادگی لازم را برای رقابت کشوری دارا هستند.

وی، در ادامه بر فراهم آوردن مقدمات حضور به موقع داوطلبان در محل برگزاری، نظارت بر حسن انجام و تأمین امنیت آزمون‌ها تاکید کرد و بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، موضوع بهداشت و سلامت دانش آموزان در اولویت اول آموزش و پرورش قرار دارد و توصیه ما رعایت مسائل بهداشتی است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها