۲۰مغازه غیرمجاز در حدفاصل میادین کوهنورد تا حجاب سنندج پلمب شد

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پلمب ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب سنندج به دلیل نداشتن مجوز تجاری خبر داد.

۲۰مغازه غیرمجاز در حدفاصل میادین کوهنورد تا حجاب سنندج پلمب شد

فواد کریمی صبح امروز یکشنبه گفت: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آرا کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بودند پلمب شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه یکی از مواردی که شهرداری با آن مواجه است مبحث تغییر کاربری خودسرانه ملک شخصی توسط شهروندان است، اظهار داشت: برابر قانون شهرداری موظف است طبق ضوابط نقشه املاک در پروانه‌های ساختمانی صادره در خصوص نوع استفاده از ساختمان و چنانچه برخلاف مندرجات پروانه در ملک غیرتجاری، استفاده تجاری شود، شهرداری می‌تواند با ارجاع به کمیسیون و صدور رأی نسبت به پلمب آن اقدام کند.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج افزود: برخی از شهروندان ملک‌های ساختمانی خود را به صورت غیرقانونی به کاربری تجاری تبدیل و آن را مورد استفاده قرار داده و یا اجاره داده بودند.

کریمی از پلمب ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و ادامه داد: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آرا کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بود؛ پلمب شدند.

وی یادآور شد: این ملک‌ها در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب شناسایی و در کمیسیون ماده صد، آرا آن صادر و پلمب شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج بیان کرد: از تمام معابر سطح منطقه بازدید به عمل خواهد آمد و املاکی که تغییر کاربری داده شده اند پلمب خواهد شد و در کمیسیون ماده صد تعیین تکلیف می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها