مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:

اجرایی شدن تغییرات کتب درسی به سال ها زمان نیاز دارد

مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تغییر کتب درسی متناسب با جنسیت و اقتضای سنی دانش‌آموز یک امر کاملا طبیعی در دنیا است.

اجرایی شدن تغییرات کتب درسی به سال ها زمان نیاز دارد

حاجی محمدی گفت: تغییر کتب درسی متناسب با جنسیت و اقتضای سنی دانش‌آموز یک امر کاملا طبیعی در دنیا است و این موضوع اشاره به یکی از بندهای سند تحول بنیادین دارد که اجرایی سازی آن نیاز به سال‌ها زمان دارد.

وی افزود: در حال حاضر نیز برخی مطالب در بعضی از  کتاب‌های درسی با یکدیگر متفاوت است و به اقتضای سن و جنس دانش آموزان تفاوت دارد.

حاجی محمدی گفت: با توجه به اقداماتی که اکنون در حوزه تعلیم و تربیت در وزارت آموزش و‌پرورش انجام شده اند، اخیرا برخی شبکه‌های رسانه‌ای معاند برای به حاشیه بردن این دستاوردها تلاش کردند در خصوص اظهارات وزیر آموزش و پرورش، بازی رسانه‌ای راه بیندازند که اساسا این موضوع غلط است.

او ادامه داد: سازمان پژوهش همواره در راستای حفظ اصالت خانواده و برنامه ریزی آموزشی برای تربیت دختران و پسران تلاش می کند و در جهت آموزش موازین اخلاقی و دینی متناسب به نیازهای دانش آموزان قدم برمی دارد.

وی افزود: اکنون در تمام کتاب ها و تصاویر مرتبط به دختران و پسران و همچنین در تصویر سازی از خانواده اصیل ایرانی دقت زیادی صرف شده و در تلاش هستیم کتاب‌ها و تصاویر را جذاب‌تر کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    لازم نیست تغییر کتب درست عمل کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها