کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه در اشنویه بر زمین زده شد

عملیات احداث مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی روستای سنگان اشنویه در آئینی با حضور مسئولان و خیران مدرسه‌ساز این شهرستان امروز، شنبه آغاز شد.

کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه در اشنویه بر زمین زده شد

مدیر آموزش و پرورش اشنویه در آئین کلنگ‌زنی این واحد آموزشی اظهارکرد: این مدرسه ۹ کلاسه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۵۰ متر مربع، با زیربنای یک‌هزار و ۱۱۰ متر مربع به صورت مشارکتی به همت خیّر مدرسه‌ساز محسن حسن‌زاد آذر ساخته می‌شود.

شیرین جهانگیری هزینه احداث این مدرسه را ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این شهرستان در حال حاضر سه مدرسه دولتی در حال ساخت است که از این تعداد، ۲ واحد آموزشی ۱۲ کلاسه و ۶ کلاسه در شهر و یک مدرسه ۶ کلاسه توسط بنیاد برکت احداث می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت خوب خیران این شهرستان در امر مدرسه‌سازی اظهار داشت: از سال ۱۳۹۴ تاکنون، احداث ۱۶ مدرسه با ۱۰۲ کلاس درس در این شهرستان آغاز شده که از این تعداد، ۱۱ مدرسه به بهره‌برداری رسیده است.

در شهرستان مرزی اشنویه، ۱۳۴ مدرسه با ۶۸۰ کلاس درس وجود دارد که در مجموع ۱۴ هزار و ۹۷۷ دانش‌آموز در پایه‌های مختلف تحصیلی در آن تحصیل می‌کنند؛ یک‌هزار و ۱۶ معلم کار آموزش به این دانش‌آموزان را برعهده دارند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها