ساخت استیکر تلگرام در یک دقیقه

ساخت استیکر تلگرام در یک دقیقه

تقریبا تمام کاربران تلگرام، هر روزه استیکرهای این اپلیکیشن را ارسال و یا دریافت می کنند. استیکرهای تلگرام توسط خود اپلیکیشن و یا کاربران آن ساخته شده و خیلی سریع پخش و دانلود می شوند. ساخت این استیکرهای زیبا، راحت و در مدت زمان تقریبی یک دقیقه قابل انجام است.

برای ساخت استیکر در تلگرام از روی عکس صرفا به اپ تلگرام و عکسی که می خواهید به استیکر تبدیل شود نیاز خواهید داشت، سپس مراحل زیر را انجام دهید.

گام اول: تصویر مدنظرتان را انتخاب نمایید. عکسی را که انتخاب می کنید، می توانید خودتان تهیه کرده و یا از طریق اینترنت آن را دانلود کنید. در انتخاب عکس هیچ نوع محدودیتی نخواهید داشت، ولی اگر پس زمینه‌ی تصویر انتخابی سفید باشد استیکرها زیباتر خواهد بود.

گام دوم: اکنون اپلیکیشن تلگرام خود را باز کنید و clippy@ را برای خود یا یکی از دوستانتان ارسال کنید تا بدین ترتیب بتوانید از لینک آن استفاده کنید.

ساخت استیکر تلگرام در یک دقیقه

گام سوم: زمانی که clippy را باز نمودید، ممکن است با دکمه start روبرو شوید آن را کلیک کنید زیرا احتمالا توضیحاتی در مورد نحوه ی کار با این ربات برای شما ارسال می گردد. چنانچه با پیامی روبرو نشدید به ساخت استیکر ادامه دهید. در این مرحله کافیست عکس مورد نظر خود را ارسال کنید و منتظر بمانید، ربات پس از چند ثانیه تصویر ارسال شده را به استیکر تبدیل کرده و برای شما ارسال می کند.

ساخت استیکر تلگرام در یک دقیقه

مرحله چهارم: بعد از دریافت استیکر می توانید بقیه‌ی عکس ها را بفرستید تا ربات clippyy از آنها استیکر ساخته و برای شما ارسال کند. پس از دریافت این استیکر ها می توانید آنها را برای دوستان و یا گروه هایی که عضو هستید ارسال کنید.

لازم به ذکر است که clippy، ربات رسمی اپلیکیشن تلگرام بوده و در نتیجه برای ساخت استیکر کاملا ایمن و مطمئن خواهد بود. بنابراین با خیال راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

منبع: کلیک

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها