منطقه آزاد ارس به مرز رازی متصل می‌شود

منطقه آزاد ارس به مرز رازی متصل می‌شود

سید تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به بحث‌ و حاشیه‌های پیرامون تغییر فرماندار این شهر اظهار داشت: در نظام اداری هیچ پستی برای همیشه به افراد سپرده نمی‌شود و تغییر مدیریتی یک امر طبیعی است و اگر مسئولیتی هم به افراد داده می‌شود برای خدمت‌گذاری است.

وی درباره مسائل عرصه سلامت خوی تصریح کرد: برای اولین بار همراه با گرفتن مجوز دانشکده، ردیف بودجه مستقلی هم برای آن در نظر گرفته شده است و بیمارستان آیت‌الله خویی هم بعنوان بیمارستان آموزشی پیشنهاد شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: به‌زودی خط استفاده از یکی از دستگاه‌های پزشکی افتتاح می‌شود که با استفاده از آن مردم خوی و شمال آذربایجان‌غربی برای عکس رنگی پزشکی به شهرهای دیگر مراجعه نکنند.

وی درباره توسعه جاده‌ای خوی هم تصریح کرد: طرح اتصال منطقه آزاد ارس به مرز رازی پیگیری می‌شود و فعلا هفت کیلومتر از مسیر ایواوغلی به سمت خوی به‌ بهره‌برداری رسیده و 120 میلیارد تومان هم برای مسیر خوی-رازی معین پیش‌بینی شده که در بودجه سال آینده 20 میلیارد تومان آن معین شده است.

کبیری بیان کرد: باید فضای شهر برای سرمایه‌گذاری مستعد شود و این یک کار بزرگ است تا سرمایه‌گذار بدون دغدغه در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها