۲ میلیارد تومان به تجیهز مدارس برای اسکان زائران اختصاص می‌یابد

۲ میلیارد تومان به تجیهز مدارس برای اسکان زائران اختصاص می‌یابد

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جواد حسینی در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه‌هایی مانند میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و شهرداری مشهد، اجرای برنامه‌هایی مانند مشهدگردی و معرفی ظرفیت‌های این شهر می‌تواند در آشنایی زائرین با این کلانشهر نقش موثر و مثبتی داشته باشد.

وی با تقدیر از اقدامات و برنامه‌هایی که در این سازمان در طول یک سال اخیر در حوزه‌های مختلف انجام شده است درباره اجرای برنامه‌های اسکان نوروزی زائران فرهنگی، افزود: مقرر شده مبلغ 2 میلیارد تومان از اعتبارات جدید بودجه زیارت استان به تجهیز مدارس برای اسکان زائرین اختصاص پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت بالایی که حضور زائرین در مشهد برای شهر و استان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی ویژه زائران امام هشتم(ع) با تاکید بر گفتمان‌سازی موضوع مشهد 2017 باید توسعه یابد.

حسینی با اشاره به ایجاد اقامتگاه‌های ارزان قیمت برای زائران گفت: شرکت‌های خدماتی در ایام نوروز باید نهایت همکاری را با دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش که به زائران خدمت می‌کنند داشته باشند تا در طول تعطیلات نوروزی خدمات مطلوبی را به زائران ارائه کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها