افتتاح فاز نخست خودروسازی کرمانشاه در فروردین ۹۶‌

افتتاح فاز نخست خودروسازی کرمانشاه در فروردین ۹۶‌

اسدالله رازانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراحل ساخت کارخانه خودروسازی کرمانشاه تا قبل از سفر رئیس‌جمهور سرعت چندانی نداشت اظهار داشت: پیش از این سفر درباره سقف تولید ابهاماتی وجود داشت.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان سقف تولیدات این کارخانه در سال 100هزار خودرو در نظر گرفته شد عنوان کرد: برای افتتاح این طرح در 31 فروردین 96 تمام اقدامات انجام شده و در مرحله نهایی قرار دارد.

رازانی با اشاره به اینکه در گذشته مقرر شده بود در این کارخانه خودروی سمند تولید شود افزود: با توجه به تعهد وزیر مبنی بر تولید خودرویی با برند جهانی تولیدات این کارخانه به خودروی پژو پارس تغییر پیدا کرد و بخش یک، فاز یک با همکاری 100 نفر نیروی انسانی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد 200 نفر و در مرحله نهایی 400 نفر در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند گفت: اشتغالزایی غیرمستقیم این طرح در طول زمان چندین برابر اشتغالزایی مستقیم آن است و سنگ بنای بزرگی در حوزه اشتغال منطقه محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بخش اول فاز نخست این طرح در 31 فروردین 96 آغاز و تا پایان سال به تولید 30هزار دستگاه می‌رسد افزود: براساس برنامه‌ریزی‌هایی بلندمدت تولید این کارخانه به 100 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها