پرونده مسکن مهر استان آذربایجان غربی در سال ۹۶ بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر استان آذربایجان غربی در سال ۹۶ بسته می‌شود

داریوش نصر ظهر امروز در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان غربی که در محل سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری برگزار شد اظهار کرد: 2 هزار و 449 باب مسکن مهر در سال 95 افتتاح شد و تا پایان سال 96 با برنامه‌ریزی انجام شده، 2 هزار واحد دیگر نیز افتتاح می‌شود که اتمامی بر موضوع مسکن مهر در استان آذربایجان غربی است.

وی افزود: برنامه اجرایی مسکن مهر در آذربایجان غربی به‌طور کامل انجام‌شده و مشکلات جزئی با اساسی باقیمانده توسط کارشناسان شناسایی می‌شوند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقداماتی هم صورت گرفته تا پیمانکاران بتوانند کار خود را به راحتی انجام دهند و به اتمام برسانند.

نصر خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سال 94 در سازمان ملی کشور در حضور 34 اداره کل به رتبه 32 دست یافت که نشان از ضعف عملکرد استان در این مورد بوده است اما در سال 95 با تلاش‌های انجام‌شده توسط دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه رتبه استان از 32 به رتبه 8 ارتقا یافت.

وی اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزار شده توسط بانک مسکن و تصمیمات گرفته شده از سوی این بانک وام مسکن از 300 میلیون ریال به 400 میلیون ریال افزایش یافته است که این موضوع به پیمانکاران و تعاونیهای مسکن‌های مهر که مشکل مالی دارند کمک به سزایی می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به مصوبه‌ای که تصویب شد پرونده‌ مساکن مهری که مشکلات مالیاتی دارند عملیات اجرایی در آن‌ها متوقف می‌شود و تا پایان خرداد 96 مهلت دارند که مشکل مالیاتی خود را برطرف کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها