هیچ یتیمی بدون حامی در استان وجود ندارد

هیچ یتیمی بدون حامی در استان وجود ندارد

سید جواد رضوی بعدازظهر امروز در همایش اشتغال و تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گرمسار اظهار داشت: کمپین من «هم یک حامی هستم » در استان سمنان تشکیل شد و اکنون هیچ یتیم بدون حامی در استان وجود ندارد و با افزایش تعداد حامیان میزان پشتیبانی از یتیمان نیز افزایش می‌یابد.

وی افزایش مستمری مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد را از مسئولان مربوطه خواستار شد و گفت: این نیازمند پیگیری و عملیاتی شدن در کشور و استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولان در راستای پیشبرد فعالیت‌های این سازمان خاطرنشان کرد: کار مددجویان و کمیته امداد برای مسئولان و مدیران بانکی در اولویت قرار دارد.

رضوی از همکاری‌های سازمان بهزیستی استان سمنان با کمیته امداد خبر داد و گفت: 150 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که به‌واسطه معلولیت سرپرست و یا اعضای خانواده تحت پوشش بهزیستی نیز می‌باشند.

به گزارش تسنیم تجلیل از کارآفرینان برتر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیرانی که با کمیته امداد همکاری داشتند از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کشور، نماینده مردم گرمسار و آرادان، مدیران بانک ملی و کشاورزی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان و برخی از مددجویان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار در این مراسم حضور داشتند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها