سلحشوری در گفت و گو با خبرفوری:

وزیر ورزش دستور روحانی درباره ورود زنان به ورزشگاه ها را اجرایی نمی کند/ مشکل حل نشود سوال از وزیر را در مجلس کلید خواهیم زد

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزیر ورزش دستور رئیس جمهور مبنی بر ورود زنان به ورزشگاه ها را اجرایی نمی کند.

وزیر ورزش دستور روحانی درباره ورود زنان به ورزشگاه ها را اجرایی نمی کند/ مشکل حل نشود سوال از وزیر را در مجلس کلید خواهیم زد

پروانه سلحشوری عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره دلایل عدم اجازه زنان برای ورود به ورزشگاه ها با توجه به اینکه دستور این موضوع از سوی رئیس جمهور صادر شده است اظهارکرد: متاسفانه این دستور و در واقع حکم رئیس جمهور باید از سوی وزیر ورزش اجرایی شود که وی تا به امروز در این راستا اقدامی انجام نداده است.

وی افزود: نمایندگان مجلس نیز از اینکه چرا دستور رئیس جمهور از سوی وزیر ورزش اجرایی نمی شود اطلاع دقیقی ندارند از این رو قرار شده است جلسه ای مشترک میان نمایندگان مجلس و‌ وزیر ورزش به منظور بررسی این موضوع برگزار شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما درصدد هستیم فعلا در قالب دوستانه با وزیر ورزش صحبتی هایی صورت گیرد هرچند وی به تازگی از مجلس درباره ورود زنان به ورزشگاه ها تذکر گرفته است.

سلحشوری خاطرنشان کرد: اگر وزیر ورزش جواب قانع کننده ای به ما درباره علت عدم ورود زنان به ورزشگاه ها ارائه نکنند به ناچار مجبور هستیم در قالب سوال از وزیر وارد عمل شویم.

وی درباره نظر قوه قضائیه پیرامون حضور زنان در ورزشگاه ها تاکیدکرد: قوه قضائیه در قالب دادستانی ها درباره این موضوع در جلسات شورای تامین مشکلات را حل کردند و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد و وزرات ورزش به عنوان متولی باید اقدامات لازم را انجام دهد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بهروز
    0

    سلام.بروبابا دلت خوشه!!,مردم نون ندارند بخورند این بفکرچیه؟!!شکم که سیرباشه خبرازگرسنه نداره!!روزبه روز داره به جمعیتی که توی سطل های زباله شهری دنبال چندتا بطری کثیف نوشابه می گردند که اتفاقا عده ای شون هم زن هستند اضافه میشه اونوقت این خانم نماینده مثلا مردم !!یااللعجب!!

  • ali
    0

    وزیری که از مافوق خود اطاعت نکند باید خانه نشین شود. موضوع حضور زنان در ورزشگاهها بزرگنمایی شده درحالیکه با تفکیک جنسیتی مشکل نخواهد بود

  • حسین
    0

    قوه قضاییه را در هر کاری دخالت می دهند . بابا مگر جرمی اتفاق افتاده که دادستان وارد شود.یهنی اگه ملت بخواهند اب بخورند باید این قوه نظر دهد. متاسفانه مقامات این قوه همه هم انتصابی و انحصاری هستند و ملت نمی توانند با انتخابات انها را عوض کنند

  • حسن فرید
    0

    ایکاش ۰۱/هم به فکر وضعیت وحشتناک اقتصادی موجود وراهی برای بهبود آن بودید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها