تلاش ناظم‌الشریعه برای احیای تیم‌های شهر صدرا؛ باشگاه ورزشی "صدرا" دوباره آغاز به کار کرد

باشگاه فرهنگی و ورزشی صدرا با حضور ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از چندین سال وقفه دوباره شروع به کار کرده است.

تلاش ناظم‌الشریعه برای احیای تیم‌های شهر صدرا؛ باشگاه ورزشی "صدرا" دوباره آغاز به کار کرد

سیدمحمد ناظم‌الشریعه با بیان اینکه این باشگاه چند سال فعالیتی نداشته است، اظهار داشت: شیوه متفاوتی برای شروع دوباره در نظر گرفته شده و تیم‌های این باشگاه با نام "شهر صدرا" در لیگ‌های مختلف حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه باشگاه شهر صدرا در دو حوزه همگانی و قهرمانی فعالیت می‌کند، گفت: در حوزه همگانی با شهرداری صدرا هماهنگی‌هایی انجام شده و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنیم و در حوزه قهرمانی نیز در این فصل در رشته فوتسال در لیگ دسته اول آقایان و در رشته بسکتبال در لیگ برتر بانوان حضور می‌یابیم.

ناظم‌الشریعه افزود: سرمربیگری تیم فوتسال شهر صدرا را به نعمت‌اللهی سپرد‌ه‌ایم که مربی باتجربه و پیشکسوت این رشته است و سال‌ها در ارژن زحمت کشیده و با اخلاق و دانش خود شاگردان زیادی را نیز تربیت کرده است.

وی از هدف صعود «شهر صدرا» به لیگ برتر فوتسال گفت و خاطر نشان کرد: بازیکنان خوب زیادی در شیراز هستند که می‌توانند با تلاش و انگیزه سبب صعود تیم به لیگ برتر شوند، مسعود دانشور، سجاد بندی‌سعدی و محمد قدیرزاده از جمله این بازیکنان هستند.

مدیرعامل باشگاه شهر صدرا از به خدمت‌گیری چند تن از بازیکنان تیم ملی جوانان خبر داد و تصریح کرد: شعار همیشگی تیم و باشگاه ما بومی‌گرایی بوده است و می‌خواهیم مانند گذشته چرخه سازندگی را در صدرا راه‌اندازی کنیم.

ناظم‌الشریعه تصریح کرد: دومین رشته‌ای که در فصل جاری قصد تیم‌داری در آن را داریم رشته بسکتبال است که با هماهنگی‌هایی که با فریدون رئیسی رئیس هیئت بسکتبال داشته‌ایم این تیم هم فعال شده و با سرمربیگری خانم روانپور که سال‌هاست در بسکتبال فعالیت دارد در لیگ برتر بانوان شرکت می‌کند.

وی از برگزاری دوره‌های استعدادیابی بسکتبال در هر دو بخش آقایان و بانوان در صدرا خبر داد و گفت: امکانات ما کم است اما رشته‌های دیگر را نیز در آینده فعال می‌کنیم، بودجه باشگاه از سوی شهرداری و شرکت عمران مصوب شده و از چهره‌های سرشناس در حوزه‌های مختلف نیز کمک خواهیم گرفت.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: تست تیم فوتسال شهر صدرا نیز به صورت رایگان و آزاد روز یکشنبه در سالن والفجر انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها