عامل انتشار تصاویر مستهجن و هنجارشکن در لارستان یک زن بود

فردی که در اماکن تاریخی شهرستان لارستان (قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های هنجارشکن در فضای مجازی کرده بود دستگیر شد.

عامل انتشار تصاویر مستهجن و هنجارشکن در لارستان یک زن بود

سرهنگ سید محمد یوسفی بیان کرد: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان، یک صفحه در شبکه اجتماعی شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ‌های هنجارشکن و مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی می‌کرد.​

وی افزود: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد  یک زن به هویت معلوم غیر بومی این شهرستان با حضور در اماکن تاریخی(قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و ضبط کلیپ های با پوشش غیر متعارف و معارض با اخلاق و عفت اسلامی کرده و پس از ویرایش و تدوین آنها را در فضای مجازی منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از پیگیری و رصد محتوا در فضای مجازی، متهمه جوان را شناسایی و  دستگیر  و به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ یوسفی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی  پلیس فتا  به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تماس مرکز فوریت های سایبری به شماره 096380 تماس برقرار نمایند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از انتشار هرگونه محتوای نامتعارف و هنجارشکن در فضای مجازی خودداری کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بهنام
    11

    حتماً یک مریض روحی ، روانی ،اخلاقی است.
    آدم سالم احتیاج به این کارها ندارد .

  • ناشناس
    1

    فاسدان واقعی، دزدان بیت المال آزادند .

  • ناشناس
    0

    سناریست.کارگردان.تهیه کننده.پخش کننده
    بیحیا از استعدادت درراه درست استفاده کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها