شکیرا در لبنان، سرزمین مادری اش حضور پیدا کرد+ تصاویر

شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی روز گذشته در سرزمین مادری اش، تنورین لبنان حاضر شد و دو درخت یادگاری در جنگل این شهر کوهستانی کاشت. همسر و فرزندان این خواننده مشهور او را در این سفر همراهی می‌کنند.

شکیرا در لبنان، سرزمین مادری اش حضور پیدا کرد+ تصاویر

خواننده لبنانی شکیرا روز جمعه از منطقه تنورین در شمال لبنان بازدید کرد. شهر مادری این خواننده لبنانی-کلمبیایی در این منطقه قرار دارد. شکیرا در این سفر و قبل از اجرای کنسرتش در لبنان، دو درخت در این منطقه کاشت.

خواننده 41 ساله کلمبیایی بعد از ظهر جمعه تحت حفاظت شدید امنیتی در شهر کوهستانی تنورین حضور پیدا کرد و در جنگل این شهر کوهستانی دو درخت کاشت. یکی به نام و یاد خودش و دیگری به یاد خانواده اش که اصالتی لبنانی دارند.

شکیرا در این مراسم به زبان عربی با مردم لبنان صحبت کرد و از آنها تشکر نمود. او به زبان عربی گفت: مرحبا تنّورين، شكراً، أنا سعيدة لأني هنا. یعنی سلام بر شما ای مردم تنورین. من خوشحالم که اینجا و در حضور شما هستم.

شهردار منطقه گفت که مقامات محلی تصمیم گرفتند نام شکیرا مبارک (نام خانوادگی عربی شکیرا) را بر یک منطقه مخصوص در جنگل تنورین بگذارند.

شهردار همچنین هدیه ای از طرف لبنانی ها به این خواننده کلمبیایی داد. نقشه ای از لبنان که بر چوب سدر ترسیم شده است.

شکیرا برای اولین بار در ماه ژوئن سال 2003 به لبنان آمد از خانه اجدادی اش در شهر شرقی زحله دیدن کرد. شکیرا در ماه مه 2013 هم یک کنسرت در بیروت برگزار کرد.

در سفر اخیر شکیرا به لبنان، برادر، دو پسر و همسرش، جرارد پیکه او را همراهی می‌کنند.

کنسرت شکیرا در سالن تئاتری در شمال لبنان برگزار می‌شود و انتظار می رود 13،000 نفر در این کنسرت حضور داشته باشند.

این کنسرت بخشی از یک تور جهانی با عنوان الدورادو است که شکیرا آن را در 3 ژوئن در هامبورگ آلمان آغاز کرد و پس از سفر به کشورهای مختلف در بوگوتا کلمبیا به پایان خواهد رساند.

شکیرا یکی از محبوب ترین هنرمندان کلمبیایی و اسپانیایی زبان است که تا کنون چندین جوایز از جمله جایزه 13 گرمی(موسیقی لاتین) و سه جایزه گرمی(بین المللی) را به ارمغان آورده است.

شکیرا یکی از هنرمندانی است که همیشه نسبت به مسائل سیاسی نظر می‌داده است. او مخالف شدید سیاستهای مهاجرتی ترامپ است. شکیرا در ماه فوریه سال 2017 در یکی از مصاحبه های خود تاکید کرد که سیاست ضد مهاجرتی ترامپ را محکوم می‌کند.

منیع: رای الیوم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها