رمضی: «شب‌ آواز ایرانی» به حوزه هنری بازگشت/ رونمایی دو آلبوم در هر ماه

سرپرست جدید مرکز موسیقی حوزه هنری برنامه‌های خود در این مرکز را تشریح کرد.

رمضی: «شب‌ آواز ایرانی» به حوزه هنری بازگشت/ رونمایی دو آلبوم در هر ماه

احمد رَمَضی درخصوص برنامه‌های مرکز موسیقی حوزه هنری در سال ۱۴۰۳ اظهارداشت: پس از تعطیلات نوروز اولین برنامه ما جشنواره «مناجات‌خوانی» با همکاری بنیاد رودکی و انجمن موسیقی بود. این برنامه با شعر و آوازخوانی به مدت ۲ روز در تالار مهر برگزار شد. امروز هم نشست تخصصی درخصوص آسیب‌شناسی موسیقی انقلاب داریم و پس از آن آلبوم‌هایی را با تخفیف ویژه برای فروش ارائه خواهیم کرد. 

راه اندازی باشگاه نوازندگان و خوانندگان

وی ادامه داد: البته با توجه به شرایط سخت و بودجه محدودی که حوزه هنری دارد بیشتر برنامه‌های ما در مرحله چکش‌کاری است و در اتاق فکر در حال بررسی ایده‌ها هستیم. از راه‌اندازی باشگاه نوازندگان و خوانندگان تا حمایت از نوازندگان خیابانی در برنامه‌های آتی ما قرار دارد‌. 

رونمایی ۲ آلبوم در هر ماه 

سرپرست مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: از اردیبهشت، رونمایی از آثار هنری حوزه به‌ طور جدی آغاز خواهد شد و هر ماه از ۲ آلبوم رونمایی خواهیم کرد. به هرحال تولید این آثار موجب رونق فضای فرهنگی در کل کشور می‌شود. 

رمضی با اشاره به ساخت مجدد برنامه «شب‌آواز ایرانی» که در گذشته جزو برنامه‌های پرمخاطب بود، بیان کرد: پیگیر برگزاری شب‌آواز هستم چرا که این برنامه بستر مناسبی برای رشد و درخشش جوانان است. برای مثال در جشنواره «مناجات‌خوانی» که اخیرا برگزار شد؛ سجاد شوشتری که یکی از برگزیدگان شب‌آواز بود حضور داشت و به صحنه رفت. به هرحال برگزاری چنین فضاهایی برای محک زدن هنرمندان جوانان لازم و ضروری است. 

وی در ادامه افزود: همنشینی و برگزاری نشست‌های گوناگون باعث نزدیکی جوانان به پیشکسوتان هنرمند و درخشش ایده‌های نو می‌شود.

احمد رمضی در پایان درخصوص اختتامیه هفته هنر انقلاب توضیح داد: در روزهای گذشته در تالار اندیشه برنامه‌ای حماسی داشتیم که مربوط به پاسخ سخت ایران به اسرائیل و وعده صدق بود. در کنار آن چهارشنبه هم اختتامیه هفته هنر انقلاب برگزار خواهد شد که در این برنامه چهره سال را معرفی خواهیم کرد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها