توسعه اقتصادی کشور با بستن درب‌های واردات محقق می‌شود

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی، گفت: توسعه اقتصادی کشور مستلزم بسته شدن درب‌های واردات است.

توسعه اقتصادی کشور با بستن درب‌های واردات محقق می‌شود

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 28 اردیبهشت ماه نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دیگر مستکبران جهان، اظهار کرد: ملت ایران 40 سال است که با قدرت ایمان به خدا در برابر زورگویان ایستادگی کردند.

وی با بیان این‌که وجدان ایرانی اجازه نمی‌دهد زیر سلطه آمریکا برود، افزود: خارج شدن آمریکا از برجام بار دیگر چهره دروغگوی این جنایت کار را برای جهان عیان کرده است.

امام جمعه یزد با اشاره به این‌که ایران هیچ وقت به آمریکا اعتماد نکرده است، گفت: سازمان ملل هم یکی از نهادهای بی‌اراده و تابع آمریکا در راستای انحصارطلبی کفر است.

ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال«حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ بهره‌وری و بهینه‌سازی یکی از اولویت‌های اجرایی کشور در راستای توسعه اقتصادی است.

این مقام مسئول ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را تنها راه ایستادگی در برابر مستکبران دانست و خاطرنشان کرد: توسعه و رونق اقتصادی مستلزم بسته شدن درب‌های واردات کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های داخلی کشور، گفت: اکتفا کردن به داشته‌های بومی هم‌چنین ارتقای کمیت و کیفیت تولیدات داخلی از راهکارهای موثر در راستای تحقق شعار سال است.

وی در پایان خطاب به مسئولان و صنعتگران داخلی، گفت: راه‌اندازی و حمایت از صنایع پوشاک برای تأمین نیاز مردم کشور یکی از راهکارهای موثر در راستای کاهش آمار بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است.
منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها