پیش بینی ها از مهمترین انتخابات در سال ۹۷

در سال ۹۷ انتخابات های مهمی در دنیا برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها از مهمترین انتخابات در سال ۹۷

به گزارش خبر فوری به نقل از «اکونومیست» سال ۲۰۱۸، سال انتخابات تعیین‌کننده و خداحافظی رهبران فرسوده جهان خواهد بود.

امپراتور ژاپن، آکی‌هیتو، رئیس‌جمهوری کوبا رائول کاسترو و پادشاه عربستان، شاه سلمان رهبرانی هستند که در سال جدید آماده می‌شوند تا از سمت خود کناره‌گیری کنند.

تعداد زیادی از رهبران جهان که مدت‌ها است بر مسند قدرت تکیه زده‌اند (همچون نیکولاس مادورو در ونزوئلا) سعی خواهند کرد همچنان موضع خود را حفظ کنند. به گزارش این نشریه انگلیسی انتخابات ایتالیا، برزیل، مکزیک و میان‌دوره‌ای آمریکا چهار انتخابات مهم جامعه جهانی در سال پیش‌رو هستند.

هر ۱۲ سال یک بار دو انتخابات مهم و تعیین‌کننده آمریکای لاتین، برزیل و مکزیک، همزمان می‌شوند. بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود در بزرگ‌ترین سال انتخاباتی منطقه آمریکای‌ لاتین، رأی‌دهندگان نوسازی سیاسی و پایان فساد را طلب کنند.

از طرفی یک انتخابات آشفته در ایتالیا، بهبود اقتصادی این کشور را با چالش روبه‌رو خواهد ساخت.

در آمریکا، دموکرات‌ها می‌توانند در رقابتی نزدیک برای تصاحب کرسی‌های «مجلس نمایندگان» پیروز شوند و راه را برای به دادگاه کشاندن ترامپ فراهم کنند.
این روزنامه انگلیسی همچنین پیش‌بینی کرده است در سال ۲۰۱۸ ترزا می ‌نخست‌وزیر انگلیس باقی خواهد ماند.
دنیای اقتصاد

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • موسى شريفى
    0

    آقاى محمد رضا خاتمى . اصلاح طلب و تندرو ميانه رو ، پياده رو ، سواره رو ، همگى معلوم شد كشك است ، ما رهبر خردمند و دانا داريم وهيچ نيازى به گروهك و حزب و غيره وذالك هم نداريم ، اگر هم ديديد انتخابات پر شور برگذار شد به واسطه رهبرى بود وگر نه پيام هاى حمايتى از شركت در انتخابات از جانب محمد خاتمى و تعداد ديگرى از جامانده از قطار سياست اهميت چندانى نداشت ، كه شما سهم خواهى ميكنيد !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها