۴۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در آستارا کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف بیش از ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

۴۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در آستارا کشف شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، سرهنگ رسول عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت : 40 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان آستارا کشف و ضبط شد.

وی گفت: در راستای تداوم طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های محرمانه تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه، ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی و عوامل انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات موفق به شناسایی تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در آستارا شدند.

عزیزی با بیان اینکه ماموران طی چند عملیات مشترک موفق به کشف 40 هزار و 483 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شدند تصریح کرد: در این رابطه 5 نفر در رده سنی 15 تا 40 سال دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از خانواده‌ها خواست در راستای کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقیق آنها از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند گفت: پلیس در روز چهارشنبه سوری در کنار شادی مردم است اما با افراد متخلف که اقدام به مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت در مردم کنند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها